بازدید 5347

مهندس جدید از آستین جادوی برانکو بیرون آمد

کد خبر: ۷۷۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 07 February 2018

وحید امیری را با آمار فوق‌العاده‌اش می‌توان مهندس جدید برانکو دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، نیمکت‌نشینی‌های مسلمان باعث شده تا یک رقیب سفت و سخت برای او در جدول پاسور‌های لیگ برتر پیدا شود. رقیبی که برای او اصلا غریبه نیست و کاملا با آن آشنایی دارد. هم‌تیمی‌اش وحید امیری، بازیکنی که به مهندس جدید سرخپوشان تبدیل شده است و آنقدر در این هفته‌ها خوب کار کرده که در پازل برانکو برای میانه میدان گزینه‌ای به نام نیمکت‌نشین کردن او وجود ندارد.

امیری با احتساب دو پاس گلی که مقابل صنعت نفت آبادان به علیپور داد تعداد پاس‌های خود را به عدد ۶ رساند و در رده دوم جدول پاسور‌ها قرار گرفت. او سه پاس گل با محسن مسلمان در صدر جدول اختلاف دارد و با ادامه همین روند می‌تواند خطر جدی برای این بازیکن در صدر جدول باشد. نکته جالب امیری این است که او تا هفته سیزدهم فقط یک گل زده بود و هیچ پاس گلی را به نام خود ثبت نکرده بود. او ۶ پاس گل خود را در یازده هفته اخیر برای مهاجمان تیمش ارسال کرده است.

البته اگر مهاجمان پرسپولیس به خصوص منشا قدر موقعیت‌های ساخته‌شده توسط این بازیکن را بیشتر می‌دانستند قطعا آمار امیری به آمار شگفت‌انگیزی می‌رسید. حضور دو بازیکن پرسپولیس در صدر جدول پاسورها نشان از خوشبختی مهاجمان پرسپولیس می‌دهد. بازیکنانی که نقش بسیار ویژه‌ای در دو فصل آقای گلی طارمی و آقای گلی فعلی علیپور دارند. آقای گل‌های پرسپولیس علاوه بر توانایی‌های فنی‌شان، خوش‌شانس هم بوده‌اند که در کنار پاسورهای فوق‌العاده لیگ بازی می‌کنند. البته به جمع این دو بازیکن باید فرشاد احمدزاده را هم اضافه کرد که هم خوب پاس می‌دهد و هم خوب گل می‌زند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل