بازدید 4807
گزارش بازی

نفت آبادان0-پرسپولیس3/ریتم بندری روی سرود قهرمانی با آوازعلیپور

علیپور که اکنون با 17 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هفدهم قرار دارد، از هم اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان و درخشش در این دیدارها لحظه شماری می‌کند و باید در انتظار دعوت او از سوی کی‌روش به اردوی تیم ملی بود.
کد خبر: ۷۷۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 07 February 2018

پرسپولیس با انتقام از نفت در آبادان، شانزدهمین برد این فصل خود را به دست آورد و با ۵۴ امتیاز تا قهرمانی قطعی و زودرس خود فقط ۷ امتیاز فاصله دارند. به این ترتیب می توان گفت نام پرسپولیس روی جام قهرمانی لیگ هفدهم حک شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نفت آبادان که این بازی را با نمایش هجومی آغاز کرده بود تنها ده دقیقه بعد از سوت آغاز میدان را به میهمان واگذار کرد و در ادامه هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازی ضعیفی به نمایش گذاشت تا شاگردان برانکو به بهترین شکل ممکن انتقام شکست از نفت را در جام حذفی از صنعت نفت بگیرند. صنعت با این شکست ۲۹ امتیازی و در رده نهم باقی ماند. علیپور مهاجم پرسپولیس در این بازی ۲ گل زد تا با ۱۷ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

ترکیب نفت آبادان:داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده( 60- حسین ساکی)، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم( 61- میلاد جهانی)، حامد پاکدل، محمد شادکام( 52- طالب ریکانی) و لوسیانو پریرا

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی(82- کمال کامیابی نیا)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده(76- بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور(84- احمد نوراللهی) و گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

علی علیپور اکنون بازیکن محبوب پرسپولیسی‌هاست؛ مهاجمی که به بهترین شکل ممکن فرصت‌ها را برای سرخپوشان تبدیل به گل می‌کند و بعد از دو گلی که در بازی رفت به ثمر رساند، در دیدار برگشت نیز ستاره تیمش بود و با دبل خود سهم زیادی در کسب سه امتیاز این تیم داشت. علیپور که اکنون با 17 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هفدهم قرار دارد، از هم اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان و درخشش در این دیدارها لحظه شماری می‌کند و باید در انتظار دعوت او از سوی کی‌روش به اردوی تیم ملی بود.

شرح گل‌ها

نفت آبادان 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 13، فرشاد احمدزاده): ارسال دیدنی وحید امیری روی تیر دوم با ضربه تک ضرب فرشاد احمدزاده به گل اول این تیم تبدیل شد.

نفت آبادان 0 پرسپولیس 2: ( دقیقه 27، علی علیپور): حرکت انفرادی علی علیپور تا پشت محوطه جریمه با ضربه محکم این بازیکن و اشتباه نوشی صوفیانی در دفع توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

نفت آبادان 0 پرسپولیس 3: ( دقیقه 54، علی علیپور): آقای گل فوتبال ایران اینبار روی ارسال زمینی وحید امیری موفق شد با ضربه‌ای تمام کننده دبل خود را ثبت کند.

حک نام پرسپولیس روی جام قهرمانی با درخشش علیپور/ شاگردان کمالوند ضعیف و پراشتباه!

دقیقه یک: کرار جاسم وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و به زمین خورد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه در ادامه به او تذکر جدی داد.

دقیقه 13: وحید امیری از سمت چپ ارسالی روی تیر دوم صنعت نفت داشت که فرشاد احمدزاده بدون معطلی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه 17: گادوین منشا پشت محوطه جریمه صنعت نفت با حرکتی فردی خط دفاعی این تیم را به هم ریخت و پاسی به وحید امیری داد. ارسال این بازیکن ضربه سر منشا را به همراه داشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه 23: حامد پاکدل ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که پیش از استفاده بازیکنان صنعت نفت، بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه 27: علی علیپور پشت محوطه جریمه شوتی سنگین به سمت دروازه صنعت نفت زد که دفع ناقص نوشی‌صوفیانی نتوانست مسیر توپ را ببندد و این توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه 33: ارسال روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر ناقص پرسپولیسی‌ها همراه بود و در ادامه مدافعان صنعت نفت توپ را به کرنر زدند.

دقیقه 43: وحید امیری بار دیگر ارسالی روی دروازه صنعت نفت داشت که نوشی‌صوفیانی در خروج اشتباه کرد و پرسپولیسی‌ها توپ را به منشا رساندند، اما مدافعان نفت اجازه ندادند او به سمت دروازه ضربه‌ای بزند. ضربه برگشتی هم توسط بازیکنان پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 54: وحید امیری ارسالی زمینی روی دروازه صنعت نفت داشت که علی علیپور توانست اولین حمله خطرناک پرسپولیس در نیمه دوم را تبدیل به گل کند.

دقیقه 59: شوتی نه چندان محکم از سوی پریرا به سمت دروازه پرسپولیس شلیک شد که بیرانوند توپ را در دو مرحله به آغوش کشید.

دقیقه 70: توپی که پشت محوطه جریمه برای حسین ماهینی فراهم شده بود، با ضربه آرام این بازیکن همراه شد تا نوشی‌صوفیانی به راحتی توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه 77: بشار رسن به محض ورود به زمین، حرکتی انجام داد و ضربه‌ای به سمت دروازه صنعت نفت نواخت که دروازه‌بان این تیم تن به کرنر داد.

دقیقه 80: میلاد جهانی ارسال خطرناکی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند توپ را مشت کرد.

دقیقه 81: گادوین منشا پاسی را برای علیپور ارسال کرد که این بازیکن پس از عبور از مدافع مستقیم خود توپ را بار دیگر به منشا داد، اما در نهایت ضربه مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس از بالای دروازه راهی اوت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار