بازدید 4335
گزارش بازی

اتوبوس فیروز مقابل تراکتور هم دقیقه93 پنچر شد

دومین سه امتیاز متوالی تراکتورسازی با حضور ساغلام به دست آمد و وضع این تیم در جدول تا حدودی سروسامان داده شد. همچنین گسترش پس از چهار تساوی متوالی، در دربی تبریز شکست خورد.
کد خبر: ۷۷۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 07 February 2018

تراکتوری ها گل نیمه اول گسترشی ها را دو بار در نیمه دوم پاسخ دادند تا در دقایق پایانی بازی باخته را ببرند و با روحیه ای بالا وارد لیگ قهرمانان آسیا شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، گل گسترش فولاد را میلاد زنیدپور در دقیقه 32 به ثمر رساند و احسان پهلوان در دقیقه 76 و مهدی کیانی در دقیقه 3+90 برای تراکتورسازی گلزنی کردند. همچنین محمد ابراهیمی در نیمه اول به‌خاطر مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به دانیال اسماعیلی‌فر داد. این در حالی است که دربی تبریز آخرین دیدار تراکتورسازی پیش از لیگ قهرمانان آسیا و دیدار مقابل الاهلی عربستان است که مصدومیت ابراهیمی نکته‌ای نگران‌کننده برای ساغلام به حساب می‌آید.

ارطغرل ساغلام و فیروز کریمی دو مربی باتجربه حاضر در لیگ هفدهم محسوب می شوند که پس از نشستن روی نیمکت تیم های شان توانستند به نتایج خوبی دست پیدا کنند. با این پیروزی، دومین سه امتیاز متوالی تراکتورسازی با حضور ساغلام به دست آمد و وضع این تیم در جدول تا حدودی سروسامان داده شد. همچنین گسترش پس از چهار تساوی متوالی، در دربی تبریز شکست خورد. احسان پهلوان با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، بار دیگر همانند هفته گذشته که دو گل زده بود، ناجی تراکتورسازی شد.

شرح گل

 تراکتورسازی 0 گسترش فولاد 1(دقیقه 32، میلاد زنیدپور): در حالی که تراکتوری ها حملات خود را روی دروازه حریف تدارک دیده بودند ضدحمله زهردار گسترشی ها با ارسال دقیق معبودی ادامه یافت و زنیدپور با استپ این توپ توانست با ضربه ای دقیق دروازه تراکتوری ها را باز کند.

 تراکتورسازی 1 گسترش فولاد 1(دقیقه 75، احسان پهلوان): حملات پیاپی تراکتوری ها بالاخره جواب داد و ارسال بازیکن این تیم با ضربه سر دیدنی پهلوان، خسوس را اسیر خود کرد تا بازی به تساوی کشیده شده باشد.

 تراکتورسازی 2 گسترش فولاد 1(دقیقه 2+90، مهدی کیانی): شوت اسماعیلی فر با برخورد به دست مدافع گسترش فولاد یک پنالتی برای تراکتوری ها به دنبال داشت و مهدی کیانی نیز پشت توپ ایستاد. او ضربه محکم خود را روانه دروازه حریف کرد اما ده خسوس این توپ را مهار کرد که کیانی در برگشت توپ موفق شد دروازه تراکتوری ها را برای دومین بار باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار