بازدید 2106

محور کرج به چالوس یک طرفه می شود

کد خبر: ۷۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 07 February 2018

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از تردد یک طرفه وسایل نقلیه در محور کرج به چالوس از ساعت 16 امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بار ترافیکی جنوب به شمال محور تهران - آمل در محدوده امام زاده هاشم و سه راه یاسر ترافیک سنگین است، گفت: از ساعت 13 امروز نیز در محور کرج- چالوس تردد وسایل نقلیه از سمت مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شده است. همچنین از ساعت 16 نیز تردد وسایل نقلیه از کرج به چالوس یک طرفه خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در باند شمالی آزادراه تهران- کرج و کرج- قزوین ترافیک سنگینی نیز در محدوده پل فردیس، پایانه شهید کلانتری، شهرک خاتم و پل کلاک ترافیک سنگینی دیده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه از مداخلات جوی به شکل بارش برف در استان سمنان مجور شهرمیرزاد- فولاد محله و همینطور ارتفاعات محور کرج- چالوس و هراز خبر داد و تصریح کرد: در اکثر محورهای استان گیلان، جنگل گلستان در استان گلستان و محور کناره جویبار رامسر در استان مازندران بارش باران و لغزندگی سطح وجود دارد.

رحمانی در ادامه از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان گلستان، محور آزاد شهر- خوش ییلاق، کلاله-مراغه تپه و همینطور کرج چالوس محدوده هزار چم تا پل زنگوله خبر داد و گفت: از رانندگان تقاضا می کنیم با توجه به لغزنده بودن سطح راه ها در محورهای مواصلاتی استان های شمالی و همینطور محورهای شمال شرقی و برخی استان های مرکزی مانند سمنان از سرعت متعادل استفاده کرده و فاصله طولی مناسب را از وسیله نقلیه جلویی رعایت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار