بازدید 3825

زلزله، تیم ملی را تا سه صبح بی خواب کرد

کد خبر: ۷۷۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 07 February 2018

سرمربی تیم ملى فوتسال ایران گفت که اعضای این تیم، شب گذشته تا پاسی از شب به علت زلزله‌های متوالی چین تایپه، بیدار بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، سید محمد ناظم‌الشریعه درباره پیروزی 5 بر 3 و سخت تیم ملی فوتسال ایران مقابل عراق در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هربازی شرایط خاص خودش را دارد. عراق در این مسابقه بسیار باانگیزه ظاهر شد و ما هم باید از شرایط بازیکنان خود مراقبت می‌کردیم. حواس‌مان به دیدارهای بعدی بود و مواظب بودیم که آنها اخطار نگیرند یا مصدوم نشوند. خدا را شکر در این مسابقه به پیروزی رسیدیم و به عنوان سرگروه به یک‌چهارم نهایی صعود کردیم.وی درباره دیدار فردای ملی‌پوشان با تایلند در دور یک‌چهارم نهایی اظهار داشت: روی کاغذ احتمال رویارویی با تایلند در این مرحله بسیار کم بود. این بازی هم شرایط خود را دارد، اما مشکلی نیست. اگر بازیکنان ما سالم باشند و تمرکز خود را حفظ کنند، می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد زلزله‌های پیاپی و شدید در چین تایپه تصریح کرد: ما تا ساعت 3 صبح زلزله درگیر زلزله بودیم. چند زلزله شدید در چین تایپه آمد که برای مردم این کشور عادی است. این اتفاق اما برای ما غیرعادی بود و بیشتر بازیکنان تا صبح نخوابیدند.ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا وضعیت غذایی اعضای تیم ملی بهتر شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: وضعیت ما از ابن لحاظ هیچ تغییری نکرده و اتفاق خاصی در این زمینه نیفتاده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی