بازدید 3679

سفر اینفانتینو به عمان و ویتنام/تاج درزوریخ باچه کسی قراردارد؟

کد خبر: ۷۷۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 07 February 2018

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حالی برای دیدار و جلسه با اینفانتینو راهی زوریخ می‌شود که ملاقاتی با رئیس فیفا نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گزارش سایت «عمان دِی»، جانی اینفانتینو قرار است امروز 7 فوریه (چهارشنبه 18 بهمن) در نشست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با حضور نمایندگان 22 کشور در مسقط، پایتخت عمان شرکت کند. در این نشست قرار است در خصوص مسائل مختلف از جمله آینده برگزاری مسابقات تحت‌نظر فیفا و نقش فدراسیون‌های عضو فیفا در تصمیماتی که این نهاد می‌گیرد، بحث‌ و گفت‌وگو شود. فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) 12کشور را برای نشست‌های خود بین تاریخ‌های نوامبر2017 تا مارس2018 انتخاب کرده است.

همچنین بر اساس گزارش سایت «ویتنام پلاس»، اینفانتینو، رئیس فیفا قرار است فردا 8فوریه (پنجشنبه19بهمن) در سفری یک روزه وارد هانوی، پایتیخت ویتنام شود. بر اساس این گزارش حضور اینفانتینو در این کشور جزیی از برنامه فیفا در راستای توسعه فوتبال و حمایت از فدراسیون‌های عضو فیفا است. اینفانتینو قرار است با اعضای ارشد فدراسیون فوتبال ویتنام هم دیدار و ملاقات کند. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم قرار است فردا(پنجشنبه) در نشست اعضای کمیته سازماندهی مسابقات فیفا در مقر بالاترین نهاد فوتبالی جهان در شهر زوریخ سوئیس حضور پیدا کند. گفته می‌شد قرار است تاج در حاشیه این نشست با اینفانتینو در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بازی‌ نمایندگان ایران و عربستان در زمینی بی‌طرف گفت‌وگو کند، اما با توجه به سفر رئیس فیفا به عمان و ویتنام باید دید این دیدار انجام خواهد شد یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار