بازدید 5825
۱

قتل همسربرادر جلوی چشم فرزندان خردسال

کد خبر: ۷۷۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 07 February 2018

عامل قتل زن جوان روز گذشته در کمتر از یک هفته، صحنه جرم را بازسازی کرد ودرباره جزئیات این حادثه به مقام قضایی و پلیس ریگان توضیح داد.

به گزارش خراسان، بر اساس محتویات این پرونده، شامگاه جمعه گذشته در پی دریافت گزارشی درزمینه وقوع یک فقره تیراندازی در یک منزل مسکونی در شهر ریگان، بلافاصله مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل حادثه رفتند ودر جریان قتل زنی جوان قرار گرفتند که در راه اعزام به بیمارستان بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

این گزارش حاکی است بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضایی و پلیس قرار گرفت وپس از بررسی و تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بعد از چهارشبانه روز، چهارنفر از مظنونان اصلی حادثه دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در این زمینه آغاز شد. در ادامه پس از بازجویی ها، صبح روز گذشته یکی از مظنونان اصلی حادثه که فردی 39 ساله و معتاد و برادر شوهر مقتول است این پرونده را زیاد در حالت بلاتکلیفی نگذاشت و به ارتکاب قتل همسر برادر خود اعتراف کرد.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان روز گذشته گفت: قاتل پس از تهیه یک قبضه کلت کمری به ضرب دو گلوله اقدام به قتل عروس خانواده ، جلوی چشمان فرزندان شش ماهه و یک ساله ونیمه اش به نام های یکتا و غیاث می کند. قاضی امین سلطانی زرندی علت و انگیزه این حادثه دلخراش را اختلافات خانوادگی اعلام کرد و افزود : یکی از عوامل مهم در بروز چنین قتل هایی در دسترس بودن سلاح های غیر مجاز درشرق کرمان است.

این گزارش حاکی است عامل این جنایت خونین که تحت تاثیر احساسات وعواطف غیر منطقی، دست به اقدامات جبران ناپذیر زده بود و در این حادثه، دو طفل را از نعمت مادر محروم کرده بود روز گذشته با دستبند پلیس به صحنه جرم( منزل برادر) منتقل شد و در مقابل رئیس دادگستری ریگان و رئیس پلیس شهرستان، صحنه جرم رابازسازی کرد و نحوه کشتن زن جوان برادرش را که 20 سال بیشتر نداشت نشان داد وگفت: "اختلافات خانوادگی و انتقام جویی زمینه ساز این قتل شد".

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هر چه زوتر اعدام شود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل