بازدید 24132
فوتو نیوز «تابناک»؛

احمد توکلی: متأسفانه فساد سیستماتیک شده است/رحمانی فضلی: بهترین راه مبارزه با اعتیاد معتاد نشدن است!

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 06 February 2018

تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۴۷
انتشار یافته: ۲۲
بد بخت پلاسکو و مالکان واقعی آن
آقای توکلی خیلی دیر فهمیدید و مهمتر اینکه عزمی برای مبارزه با این فساد وجود ندارد.
آقای باهنر این حرف رو باید زمانی میزدید که احمدی نژاد در حال نابودی کشور بود، نه الآن جناب.
این آقای با هنر الان دقیقا چیکارست که این همه در موردش خبر کار میکنید ؟؟
سمتش رو هم بنویسید تا بدونم چه سمتی داره که از جراحی کلیه مقامات گرفته تا انتقاد از رفتارهای رییس جمهور ویرانگر اسبق که روزی یکی از سر سخت ترین طرفدارانش بود نطق میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
ببخشید اشتباه منفی دادم
امان از انفجار بدبختی
ناامیدی ایرانی درمان ندارد
متاسفانه ایران ونزوئلا شد! همین الان اعلام شد که دولت صدها حساب بانکی بازرگانان و صرافان را به دلیل خرید و فروش ارز در یک اقدام ناگهانی مسدود کرده. از فردا مردم هجوم میاران به بانکها برای بیرون کشیدن پولشان و بازار ارز و قیمتها منفجر خواهد شد. سیستم بانکی وابسته به نهادها کار خود را کرد و اقتصاد ایران را متلاشی کرد!
اگر من جای مسولین قضایی بودم فوری خبر مسدودشدن حسابها را حذف می کردم و مقامات فوری و فوری این خبر را تکذیب می کردند. امکان هجوم مردم به بانکها و بازار ارز خطری بسیار بزرگ خواهد بود!
چی بگم انقد به مانیتور خیره شدم ودق خوردم و نظر بی فایده نوشتم هم چشام ضعیف شده هم دیسک کمر گرفتم
رحمانی فضلی بنظر بنده درست گفته هرچند ظاهرا حرفش خنده داره.سالهاست داریم مثلا با مواد مبارزه میکنیم.دستگیر میکنیم هزینه میدیم شهید میدیم ولی هنوزم راحتتر از خریدن یک سطل ماست میشه مواد خرید.الان هم که مردم دیگه بالغ واگاهن ومتولی نمیخوان.یه مدت برای کسایی که میخوان مواد بزنن سوله ومکان در اطراف شهر درست کنیم وبزاریم هر کسی هر چقدر میخواد در اونجا بکشه وازاد باشه.اونقدر بکشه که بترکه.مواد هم مفتی بهشون بدن از کشفیات.مطمئنم هم دزدی کم میشه.هم قاچاقچی بیکار میشه(البته اگر اراده واقعی برای بیکار کردنش باشه) هم معتادا از سطح شهر جمع میشن وهم جوانی که اول راهه میخواد معتاد بشه وضع پیشکسوتهای معتاد رو در یک مکان مجتمع میبینه که چطور نشئه تو هم میلولن واحتمالا ادامه نمیده.
جناب آقاي توكلي عزيز
بعد اتفاقات اخير خيلي از گوش ها براي شنيدن تيز شده اند و خيلي از زبان ها براي گفتن و إقرار ها روون. فرمايئات شما هم از اين قاعدته جدا نيست .مگر فكر كنيم كه همه فسادها و اختلاس ها و إبر بدهكاري و غيره همه بعد اتفاقات اخير بوده اند و قبلا همه چي أروم بوده.
جناب آقاي باهنر
كلنگ زني و افتتاح ميتونن أساسا همزمان باشن وإشكالي هم نداره. اين سرعت كار پروژه رو ميرسونه.
ای کاش افراد سیاسی که در دوران احمدی نژاد سکوت مطلق فرموده بودند همچنان سکوت اختیار کنند چون دیگر این حرفها دردی از مردم دوا نمیکند . چون گاهی نیاز هست وقتی چیزی را یقین نداشتی حرفی نزنی . سکوت آنموقع و تحلیل آلان بیشتر مردم را آزار میدهد . همانطور که امثال باهنر گاهی تحلیل سیاسی دارند حداقل به شعور سیاسی هموطنانش احترام بگذارد . همه این حرفها را که میزنید امثال بنده 12سال پیش بهش رسیده بودم . حداقل انهای که خیلی مسایل را میفهمند ازرده نکنید این خ
واسته کوچکی هست
و بهترين راه جلوگيري از طلاق ازدواج نكردن است
حیف ! آنزمانی که آقای هاشمی رفسنجانی بابت خلافکاریهای احمدی نژاد و تیمش خون دل میخورد و تذکر میداد همین آقای باهنر! حالا تازه فهمیدند که چی به سر این ملت آوردند !
بهترین روش برای معتاد نشدن ایجاد سرگرمی و شادمانی هست شما امروز صبح تا حالا پانزده تا کانال تلویزیونی یک آهنگ شاد پخش نکرد . فقط میگوید مرگ مرگ پخش میکند و دوم کسانی که اعتیاد دارند یا درمان شوند یا مثل 40سال پیش کوپنی دریافت کنند حداقل تقاضا هدفمند و گروهی به عنوان قاچاقچی اعدام نشوند
حذف یارانه فقط یک راه حل دارد هر ماه قبل از پرداخت مبلغی مثلا پنج درصد کم کنند تا ظرف دوسال بی اثر گردد ولی در درامد حاصل از این کاهش یارانه را به حوزه سلامت و آموزش و پرورش ... و بهزیستی و کمیته امداد هزینه کنند .
حتما راه حل پولدار شدن هم فقیر نشدن است و راه حل سالم ماندن هم مریض نشدن است.
از کرامات شیخ ما این است شیره را خورد و گوید شیرین است.
گاهی خوب هست بخاطر غیرت سیاسی باید در باب اظهار نظر سکوت کرد . نظرات من و کاربران در این سایت چندان مهم نیست . ولی اگر هر کدام از ما مسولیت های بالای در کشور داشته باشیم مهم هست . چون مورد قضاوت قرار خواهیم گرفت . آیا راست میگوید . نظر سیاسی دارد . از کدام جناح هست .برای رضای خدا این حرف را زد . چون مردم در مورد من کاربر قضاوت نمیکنند چون مرا نمیشناسند پس من میمانم و صاحب سایت و قضاوت با کاربران محترم
من 40سالمه بیکارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
ديگه نميشه جاي هم استخدام بشي پس سر همين کار اجبارا بايد بماني خوش بحال انها که تصميم ميگيرند براي ما
از بس این کلمهء فساد سیستماتیک و شنیدیم خسته شدیم بخدا! همش حرف، دریغ از یه برخورد
من چهل سالم شد و مدرک دکتری از دانشگاه تربیت مدرس دارم و هنوز که هنوزه دنبال کار می گردم.
مطلبی که آقای توکلی گفته کاملن درست است بماند که دیر گفته مهمتراز آن عزم جدی برای مقابله نیست. برای مقابله با فساد بسیار راههای مشخص و امتحان شده ای وجود دارد . یکی از این راهها مکانیزه نمودن کامل فرآیندهای سازمانی و نظارت آنهاست .دراینصورت براحتی فساد در نطفه شناسایی و جلوگیری میشود ، اشکال این روش اینست که پیاده سازی آن در کل وزارتخانه های کشور اراده ی قوی و عزم سه قوا را میخواهد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی