بازدید 7093
۵

بیانیه ستاد امر به معروف اصفهان علیه کریمی

کد خبر: ۷۷۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷ 06 February 2018

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان توضیحاتی درباره شکایت از علی کریمی ارائه کرد که محتوای آن نشان دهنده این است که این ستاد هنوز شکایتی رسمی از ستاره فوتبال نکرده و یک نامه به فدراسیون فوتبال فرستاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام عبداللهی نژاد دبیر ستاد در پی مطالب منتشر شده در رسانه ها، پیرامون ادعای شکایت ستاد از یکی از اهالی فوتبال گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است نسبت به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی‌تفاوت نباشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: در آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص پست های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تأیید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را جهت اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد. این تذکر نه تنها از نظر محتوی هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون فوتبال و موضوعات داخلی آن نداشته؛ بلکه از لحاظ زمان نیز با اختلافات اخیر ایشان و فدراسیون سازگاری ندارد.

عبداللهی نژاد در پایان چند اتهام جدید را متوجه مرد محبوب تاریخ فوتبال ایران می کند: تشویش اذهان عمومی، کذب و افترا علیه نهادهای انقلابی زیبنده اهالی ورزش نیست. در صورت ادامه روند پیش آمده، این ستاد علی رغم میل باطنی، اقدام قانونی را حق و تکلیف خود می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مگه چی گفته؟
آزادیِ اظهار نظر را سلب نکنید
علی کریمی سالهای زیادی باعث شادی مردم شده است,بازیکن محبوب و دوست داشتنی و مورد حمایت مردم,مگر حوزه فعالیت ستاد امربه معروف هراستان محدود به همان استان نیست,اگر چنین نیست پس چرا ستاد استانی تشکیل داده اند,علی کریمی که در اصفهان زندگی نمیکند
ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مسایل اختلاسها و برخورد با آنها وظایفی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی کریمی را بی جهت جوگیر کردید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار