بازدید 3029
۱

وضعیت دانشجویان خوابگاه مقابل ساختمان برق وزارت نیرو

کد خبر: ۷۷۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲ 06 February 2018

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه همه دانشجویان خوابگاه روبه روی ساختمان وزارت نیرو که از روز گذشته دچهار حریق شده است، تخیله و اسکان داده شده‌اند گفت: با توجه به این که در تعطیلات بین دو ترم تحصیلی به سر می‌بریم، از سایر دانشجویان ساکن این خوابگاه می خواهیم در صورتی که در شهرستان حضور دارند، به تهران مراجعه نکنند.

به گزارش ایسنا، دکتر کدخدازاده معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص وضعیت دانشجویان خوابگاه حضرت ولی عصر(عج) این دانشگاه که در مقابل ساختمان برق وزارت نیرو قرار دارد و از غروب روز گذشته، شانزدهم بهمن ماه دچار آتش سوزی شده است، گفت: دانشجویان این خوابگاه ازساعت ۳ بامداد گذشته با مدیریت حراست و مدیریت دانشجویی تخلیه شده و به خوابگاه های مجاور منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۱۴ خوابگاه است که خوابگاه ولیعصر که رو به روی ساختمان برق وزارت نیرو قرار گرفته است خوابگاه پسرانه ای با گنجایش ۳۰۰ نفر است و خوشبختانه به دلیل اینکه در تعطیلات پایان ترم به سر می بریم تنها ۱۵۰ نفر از دانشجویان شب گذشته در خوابگاه حضور داشتند که همه این افراد تخلیه و اسکان داده شده اند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در ساعات اولیه امروز صبح، کمیته بحران در دانشگاه تشکیل شده است و لوازم و تجهیزاتی که دانشجویان نیاز داشتند ازقبیل غذا، پتو و بالشت خریداری و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و هم اکنون دانشجویان به طور کامل ساماندهی شده اند.

دکتر کدخدازاده افزود: پیش از ظهر امروز نیز با توجه به اهمیت موضوع، بازدیدی از محل حادثه صورت گرفت و تعاملاتی با مسئولین ذیربط جهت افزایش هماهنگی صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به این که در تعطیلات بین دو ترم تحصیلی به سر می‌بریم، از سایر دانشجویان ساکن این خوابگاه می‌خواهیم در صورتی که در شهرستان حضور دارند، به تهران مراجعه نکنند و دانشجویانی که شهرستان هستند، تا زمان شروع ترم به شهر خود بازگردند و سایر افراد نیز در سایر خوابگاه‌ها اسکان پیدا کنند و هماهنگی های لازم در این رابطه با معاونت آموزشی صورت گرفته است تا در صورتی که اگر احیانا کلاسی برگزار شد و دانشجویان غیبت داشتند، غیبت ها برای این دسته از دانشجویان موجه اعلام شود.

دکتر کدخدازاده تأکید کرد: به دستور مقامات انتظامی و محدودیت تردد اعمال شده در منطقه و همچنین به منظور این که مزاحمتی برای نیروهای آتش‌نشانی در خدمت‌رسانی به این حادثه رخ ندهد، ما به آن خوابگاه مراجعه نخواهیم داشت و از کلیه دانشجویان نیز می‌خواهیم که از مراجعه حضوری به خوابگاه جداً خودداری کنند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی در خاتمه اظهار داشت: از تمامی دانشجویان می‌خواهیم، جهت هماهنگی اسکان و پیگیری موارد ضروری با شماره تلفن‌های ۲۲۴۳۹۸۳۲ – ۰۹۱۲۴۹۵۹۶۹۲ تماس حاصل نموده و اطلاعیه‌های این کمیته را تنها از کانال اطلاع رسانی معاونت به نشانی @mefda_sbmu دریافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر فقط مراقبت و بازدید طبق دستور العمل ها از ساختمان با وجود نگهبان وجود داشت این همه معضلات و خسارات بو جود نمی امد شاید این درسی باشد که حداقل ساختمان مرکزی وزارت نیرو از ان عبرت بگیرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار