بازدید 6685

تیام و بویان؛ دو خارجی که خود شفر خواسته بود نه باشگاه

تیام و بویان هر دو گزینه های خود شفر هستند. سرمربی آلمانی استقلال بعد از معرفی نزدیک به 20 بازیکن به باشگاه بازیکنی را که شخصا معرفی کرده بود، جذب کرد و بد یا خوب؛ عملکرد این دو بازیکنان در کارنامه خود شفر ثبت خواهند شد
کد خبر: ۷۷۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 06 February 2018

استقلال بعد از کش و قوس های فراوان هر دو بازیکن مورد نظر شفر را به این تیم اضافه کرد. البته بویان و تیام دو بازیکن جدید استقلال گزینه های اول شفر برای تقویت این تیم نبودند اما در نهایت پیراهن این تیم را بر تن کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، مهم ترین نکته درباره این دو بازیکن این است که تیام و بویان هر دو گزینه های خود شفر هستند. سرمربی آلمانی استقلال بعد از معرفی نزدیک به 20 بازیکن به باشگاه بازیکنی را که شخصا معرفی کرده بود، جذب کرد و عملکرد این دو بازیکنان در کارنامه خود شفر ثبت خواهند شد. کیفیت بالا و درخشش این دو بازیکن اتفاقی است که می تواند برای شفر یک نکته مثبت تلقی شود و اگر این اتفاق رخ ندهد سرمربی آلمانی استقلال باید برای هواداران توضیحات مناسبی داشته باشد.

کارنامه تیام سنگالی در خط حمله خوب است. سرمربی آلمانی استقلال مهاجم پیشین یوونتوس و اینتر که سابقه حضور در لیگ یونان، ایتالیا و بلژیک را در کارنامه خود دارد را به این تیم اضافه کرد و به نظر می رسد خیلی نباید نگران سطح کیفی این بازیکن بود. بویان اما کارنامه ای معمولی در لیگ مقدونیه و مصر دارد و استقلالی ها باید امیدوار باشند تا این بازیکن شبیه فیلم هایش باشد. به نظر می رسد این بازیکن بیشتر در ارائه یک بازی فیزیکی و درگیرانه مهارت داشته باشد.

 هر دو بازیکن خارجی استقلال قراردادی یکسال و نیمه دارند و در لیگ هجدهم نیز در این تیم حضور خواهند داشت. استقلالی ها می توانند با استفاده از این بازیکنان برای لیگ هجدهم برنامه ریزی کنند و به درخشش و جا افتادن این دو بازیکن برای فصل آینده مسابقات نیز امیدوار باشند. نکته قابل قبول درباره این دو بازیکن، سن مناسب هر دو مهره جدید استقلال است که به برنامه بلند مدت آبی ها کمک می کند. این دو بازیکن که 26 و 25 ساله هستند، از نظر شرایط سنی در وضعیت مناسبی هستند و همچنین در کارنامه این دو بازیکن مصدومیت حاد دیده نمی شود تا بویان و تیام در نگاه اول گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری باشند.

 تیام مطمئنا گزینه اول برای خط حمله خواهد بود و قربانی با حضور او کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد. این مهاجم سنگالی با فیزیک مناسب و کارنامه قابل قبول می تواند گره از خط حمله استقلال باز کند و آبی پوشان را دوباره به یک مهاجم تاثیر گذار برساند. بویان اما کار سختی در خط میانی برای رسیدن به ترکیب اصلی دارد. هدف از جذب بویان افزایش مهره های تاثیر گذار در خط میانی است و سرمربی استقلال حالا با خیالی آسوده برای روزهای محرومیت و مصدومیت جپاروف، برنامه و بازیکن جانشین دارد. به نظر می رسد بویان فعلا بازیکن فیکس و اصلی استقلال نباشد؛ اما در روزهای غیبت جپاروف، فرمانده خط میانی آبی ها در کنار ابراهیمی باشد.

 اگر ITC کارت این دو بازیکن تا عصر روز سه شنبه صادر شود، باشگاه استقلال می تواند از این دو بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. شفر این دو بازیکن را برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان جذب کرد و باید امیدوار باشد که این اتفاق برای این دو بازیکن رخ دهد. در غیر این صورت به نظر می رسد قهرمانی در جام حذفی و افزایش شانس استقلال در فینال مسابقات مهمترین دستاورد آبی ها باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر