بازدید 4437

تصمیم عجیب سرمربی الاهلی عربستان به سود تراکتور/عمر السومه خط خورد!

ربروف نام مومن زکریا مصری، کلادیمیر برزیلی، مارک میلیگان استرالیایی و فتفاتزیدیس یونانی را به عنوان چهار بازیکن خارجی تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد. روبروف تاکید کرد که مسئولیت تیم با اوست و او تشخیص می‌دهد که چه بازیکنی باید بازی کند
کد خبر: ۷۷۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 February 2018

سرمربی اوکراینی الاهلی دست به تصمیمی عجیبی زد، تصمیمی که حتی می‌تواند باعث اخراج او شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الریاضیه، عمر السومه یکی از بهترین و سرشناس ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال آسیا است. این بازیکن سوریه‌ای بهترین گلزن سه فصل اخیر لیگ عربستان است و در الاهلی بازی می‌کند. عمر السومه در بین هواداران الاهلی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. او چند هفته‌ای است که مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

هفته بعد لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و الاهلی یکی از شانس های اصلی قهرمانی است. سرگئی ربروف، سرمربی الاهلی در اقدامی عجیب تصمیم گرفت که نام عمر السومه را در فهرست لیگ قهرمانان آسیا قرار ندهد، این‌ در حالی است که السومه با پیامی که روز گذشته منتشر کرد تاکید کرد که دو هفته دیگر به شرایط بازی خواهد رسید. ربروف نام مومن زکریا مصری، کلادیمیر برزیلی، مارک میلیگان استرالیایی و فتفاتزیدیس یونانی را به عنوان چهار بازیکن خارجی تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

سرمربی اوکراینی الاهلی تاکید کرد که مسئولیت تیم با اوست و او تشخیص می‌دهد که چه بازیکنی باید بازی کند. این اقدام او می‌تواند زمینه را برای اخراجش مهیا کند. الاهلی با تیم های تراکتور سازی، الغرافه و الجزیره هم گروه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل