بازدید 2806

دستگیری خواستگار ناکام

کد خبر: ۷۷۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 06 February 2018

پلیس از دستگیری پسر جوانی خبر داد که در پی ناکامی در خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش، آرامش خانواده دختر جوان را از طریق فضای مجازی برهم زد.

به گزارش آرمان، سرهنگ ‌حاجعلی صالحی‌ رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در رابطه با این پرونده گفت:با ورود یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی و تهدید در فضای مجازی به پلیس فتا،کارشناسان این پلیس در گام اول اظهارات شاکیه را مکتوب کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی اعلام داشت مدتی است که فردی ناشناسی با شماره‌های مختلف مجازی و با شماره‌های خارج از کشور با ارسال پیام در شبکه اجتماعی با بیان اینکه اطلاعات شخصی بسیاری از بنده دارد،اقدام به تهدید نموده،البته قبل از شروع تهدید با ارسال پیام‌های عاشقانه و در نتیجه پس از روبه‌رو شدن با بی‌توجهی بنده اقدام به فحاشی و تهدید اقدام کرده و این امر موجب سلب آسایش و آرامش روانی خود و خانواده‌ام شده است.

سرهنگ صالحی ادامه داد:ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا با به‌کارگیری روش‌های فنی و شگردهای تخصصی‌، متهم را در شهر جدید پرند، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیرقابل انکار، به بزه‌انتسابی اعتراف کرده و بیان داشت، دو سال پیش از شاکیه خواستگاری کردم لیکن وی جواب رد به خواستگاری بنده داده و یک‌سال بعد با فرد دیگری ازدواج کرد.

بنده هم با انگیزه انتقامجویی برای برهم زدن زندگی وی این کار را انجام دادم.

متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر