بازدید 4276
۵

سلفی دردسرساز دختر و پسر ثروتمند سارق

کد خبر: ۷۷۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 06 February 2018

دختر نوجوان خانواده ثروتمند که با همدستی پسر جوان، گاوصندوق عمه‌اش را خالی کرده بود، پس از گرفتن عکس سلفی با طلاهای سرقتی، لو رفت و دستگیر شد.

به‌گزارش ایران، چندی قبل زن ثروتمندی با حضور در پلیس آگاهی تهران مدعی شد برادرزاده‌اش، طلاهایش را از گاوصندوق خانه ویلایی‌اش سرقت کرده است.

این زن به کارآگاهان گفت: «وضع مالی خوبی دارم. بعد از مرگ همسرم و رفتن فرزندانم به خارج از کشور تنها زندگی می‌کنم و گاهی اوقات «مهشید» برادرزاده‌ام به خانه‌ام می‌آید و شب‌ها پیش من می‌ماند.

روز گذشته برادرم با من تماس گرفت و گفت دخترش به‌همراه یکی از دوستانش در نبود من، به خانه‌ام آمده و همه طلاهایم و حتی سنگ‌های قیمتی که با شوهرم از سفر خارج آورده بودم را با خود برده است. حالا از برادرزاده‌ام و دوستش شکایت دارم.»

با شکایت زن ثروتمند، کارآگاهان پلیس وارد عمل شده و دختر 15 ساله و دوستش به نام «سهند» را بازداشت کردند.

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: «با «سهند» در گروه تلگرامی آشنا شدم. اوایل ارتباط ما با اعضای گروه در حد گفت‌و‌گوهای مجازی بود اما بعد از مدتی در کافه‌ها و پارک‌ها جمع می‌شدیم و گاهی کوهنوردی می‌رفتیم.

گروه برنامه‌های عجیب و غریبی داشت و یکی از آنها کارهای غیرقانونی بود. به‌طور مثال یکی از اعضای گروه حساب مالی پدرش را هک کرده بود، یکی دیگر خودروی مادرش را سرقت کرده بود و.... فقط من و سهند هیچ کاری نکرده بودیم و همه ما را دست و پا چلفتی و بی‌عرضه می‌دانستند. به همین دلیل ایده این سرقت به ذهن من رسید و «سهند» هم از آن استقبال کرد. ما هر دو از خانواده ثروتمندی هستیم و نیازی به این طلاها نداشتیم. فقط می‌خواستیم خودمان را به اعضای گروه ثابت کنیم.»

«مهشید» درباره شیوه سرقتش نیز گفت: «عمه‌ام به من خیلی اعتماد داشت و هرازگاهی آنجا می‌رفتم. در این مدت از دسته کلید عمه‌ام، کلید یدکی ساخته بودم. آن شب عمه‌ام برای میهمانی به خانه دوستش رفته بود که با همان کلید وارد خانه شدیم و طلاها را برداشتیم.

من مطمئن بودم او هرگز سر گاوصندوقش نمی‌رود و قرار بود همه طلاها و سنگ‌های قیمتی را بدون کم و کاست برگردانیم. اما وقتی به پیشنهاد اعضای گروه عکس سلفی با جواهرات انداختیم و در اینستاگرام گذاشتیم، خواهرم با دیدن این عکس، طلاها را شناخته و موضوع را به پدرم گفته بود.

با این اعتراف، بازپرس پرونده دستور بازداشت «مهشید» و «سهند» را صادر کرد. اما از آنجا که دخترنوجوان 15 سال داشت به دادسرای اطفال فرستاده شد و عمه‌اش نیز از شکایت خود درباره برادرزاده‌اش صرفنظر کرد.

اما چون معتقد بود «سهند» او را به این کار ترغیب کرده است خواستار رسیدگی به شکایتش درباره پسر 18 ساله شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عمه کار درستی کرده
این هم وضع بچه های پولدار های ایران ... تقریبا همگی شان از بیماری روحی و روان پریشی رنج می برند ... مانده ام که چرا والدین شان اینقدر حرص پول دارند ؟
این هم وضع بچه های پولدار های ایران ... تقریبا همگی شان از بیماری روحی و روان پریشی رنج می برند ... مانده ام که چرا والدین شان اینقدر حرص پول دارند ؟
این هم وضع بچه های پولدار های ایران ... تقریبا همگی شان از بیماری روحی و روان پریشی رنج می برند ... مانده ام که چرا والدین شان اینقدر حرص پول دارند ؟
بعضی از مردم فقیر با سختی روزگار میگذرانند و این پولدارهای میلیاردر دزدی تفریحی با طلا و جواهرات همدیگه میکنند. خوش انصافا اینهمه ثروت دارید بخشی را هم کمک به هم نوعان خودتون بکنید.... بیخود نیست که میگن روز قیامت عده ای را میاورند و سکه های طلاهای ذخیره اشان را داغ میکنند و به پیشانی آنها میچسبانند.... این همان سوز دل فقرا و مسکینان است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان