بازدید 5988

حکم فیفا به غرامت 310هزاردلاری سپاهان از یار خارجی

کد خبر: ۷۷۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 05 February 2018

وکیل باشگاه سپاهان اعلام کرد این تیم اصفهانی در پرونده اختلاف با برنو سزار بازیکن سابق خارجی اش، برنده شده است و باید 310هزار دلار غرامت ا این بازیکن بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، 3-4 سال قبل یک بازیکن به نام برنو سزار جذب سپاهان شد. این بازیکن در نیم فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا هم گل‌های مهمی زد. باشگاه قرض دهنده این بازیکن و باشگاه النصر امارات پشت پرده پیشنهاداتی به این بازیکن کردند. این بازیکن که 165هزاردلار از سپاهان دریافت کرده بود ناگهان این تیم را ترک کرد. او بهانه‌جویی‌هایی مثل اینکه اینجا کشوری است که امن نیست و قرار است در آن جنگ شود را مطرح کرد! او اعلام کرد چون قسط اول قراردادش را نگرفته خواستار فسخ قرارداد شد و سپس به صورت قرضی راهی النصر امارات شد.

باشگاه سپاهان شکایتی علیه این بازیکن در فیفا مطرح کرد، که متاسفانه فیفا رای نخست را علیه سپاهان داد تا پرونده با اعتراض به دادگاه CAS کشیده شود. در کنار وکیل ایرانی دو وکیل ایرلندی و ایتالیایی هم از طرف مقابل حضور داشتند و در جلسه بودند. بعد از رسیدگی و جلسه حضوری در لوزان سه ماه بعد دادگاه بین المللی ورزش رایی مبنی بر نقض رای فیفا و اینکه بازیکن به دلیل فسخ غیر موجه مقصر شناخته شد صادر کرد. قرار بر این شد که پرونده بار دیگر به فیفا عودت داده شود و در آنجا غرامت مالی و خسارت باشگاه سپاهان مشخص شود.

بعد از یکسال و ارسال لوایح مختلف در نهایت روز پنجشنبه 3 فوریه رای به وکیل سپاهان ابلاغ شد و بر اساس این رای بازیکن و باشگاه متخلف به پرداخت 310 هزار دلار به عنوان غرامت در حق باشگاه ایرانی محکوم شده اند. بدین ترتیب خسارت بازیکنانی که جایگزین شدند جبران شد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار