بازدید 2159

همایش«هیأتهای فعال‌در عرصه خدمت‌رسانی»در کرمانشاه

کد خبر: ۷۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 05 February 2018

نخستین همایش تخصصی «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» نوزدهم و بیستم بهمن ماه، در قصرشیرین برگزار خواهد شد. در این همایش که با رویکرد کمک‌رسانی هیئات مذهبی به زلزله‌دیدگان کرمانشاه و کرمان برگزار می‌شود، مدیران هیأت‌های مذهبی از سراسر کشور حضور خواهند یافت.

کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان زلزله‌های اخیر در کشور، نقطه وحدتی شده است تا هیئات مذهبی، نقش اجتماعی خود را بهتر و بیشتر ایفا کنند. با همین هدف، نخستین همایش تخصصی «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» به همت جامعه ایمانی مشعر و با حضور ۴۰۰ نفر از مدیران و خادمان هیأت‌های محوری کشور برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این همایش در این موضوعات همفکری می‌کنند: انقلاب اسلامی و ضرورت خدمت‌رسانی به مستضعفین، هیأت و خدمات اجتماعی، اصول خدمت‌رسانی و رسالت هیأت‌ها درشرایط بحرانی، تجربیات هیأت‌ها در عرصه خدمت‌رسانی، شیوه‌های جذب کمک‌های مردمی، الگوی ورود هیأت‌های مذهبی در کارآفرینی، تبیین عملیاتی شیوه ورود هیأت‌ها به مناطق زلزله‌زده و گزارش اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جامعه ایمانی مشعر در زلزله اخیر.

همایش «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» قالب‌های مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود برگزیده است: سخنرانی، ارائه تجربیاتِ مانای هیأت‌ها، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی از این جمله است.

این همایش تنها به گفتار اکتفا نکرده و تجربه‌ای عملی و میدانی را نیز در پیش روی شرکت‌کنندگان خود قرار می‌دهد؛ نمایندگانِ هیأت‌های مذهبی سراسر کشور، علاوه بر حضور در صحنِ اصلی همایش، با حضور در منطقه و بازدید از مناطق زلزله‌زده، از نزدیک با مشکلات مردم و نحوه ارائه کمک هیأت‌های مذهبی به زلزله‌زدگان آشنا خواهند شد.

تمامی فعالیت‌های خدمت‌رسانی اجتماعی هیئات مذهبی در قالب پویش مردمی «هر هیأت، یک روستا» و با شعار «خادم هیأت، خادم مردم» به کار خود ادامه خواهد داد که تقویت این پویش از اهداف این همایش است. تا این لحظه نزدیک به ۱۵۰ هیأت آمادگی خود را برای شرکت در این پویش اعلام کرده‌اند.

 همایش «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» در کرمانشاه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان