بازدید 5507
خبر

بارسلونا دربی حیثیتی و سیاسی را نباخت

روی ارسال از روی یک ضربه ایستگاهی، پیکه موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه اسپانیول را گشوده و با شادی خود هواداران حریف را به سکوت دعوت کند.
کد خبر: ۷۷۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲ 04 February 2018

بارسلونای اوج گرفته در دیداری دشوار درخانه اسپانیول با نتیجه 1-1 متوقف شد ولی به نظر می رسید از این تساوی راضی است.

 به گزارش تابناک ورزشی، بارسا در شبی که بازی به علت باران شدید و شرایط بد زمین کیفیت پایینی داشت، در نهایت با گل دقایق پایانی جرارد پیکه از شکست گریخت تا همچنان در لالیگا بدون باخت بماند. اولین فرصت مسابقه در دقیقه 11 برای بارسا ایجاد شد که ضربه سوارز روی پاس آلکاسر توسط دیگو لوپز دفع شد.

در دقیقه 22 مهم ترین فرصت بارسا روی دروازه اسپانیول ایجاد شد. کوتینیو برزیلی پشت محوطه صاحب فرصت شد و در حالیکه در آستانه زدن اولین گل خود برای بلوگرانا بود، ضربه دیدنی او به دیرک دروازه برخورد کرد.  4 دقیقه بعد و با لو دادن توپ توسط اینیستا، باپتیستائو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما تراشتگن با عکس العمل مناسب مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در اواخر نیمه اول و با غیبت مسی، سوارز با نواختن یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه لوپز را تهدید کرد اما شوت او راهی به دروازه نیافت تا 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه 65 اسپانیول به گل رسید. روی اشتباه دینه، گارسیا با ارسالی دیدنی مورنو را صاحب موقعیت کرد و او نیز با یک ضربه سر دقیق گل اسپانیول را وارد دروازه تراشتگن کرد. در ادامه بارسا تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشت اما دفاع منسجم اسپانیول اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود. سرانجام در دقیقه 83 بارسا به گل تساوی رسید. روی ارسال از روی یک ضربه ایستگاهی، پیکه موفق شد با یک ضربه سر دقیق دروازه اسپانیول را گشوده و با شادی خود هواداران حریف را به سکوت دعوت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل