بازدید 2177

تمدید جلسه امروز شورای شهر تهران در نوبت عصر

کد خبر: ۷۷۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 04 February 2018

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تمدید چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران در نوبت عصر خبر داد و افزود: چهل و سومین جلسه شورا از ساعت 14 الی 16 در نوبت عصر به بررسی جزئیات بودجه سال 1397 شهرداری تهران می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در جمع خبرنگاران در تشریح چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه بودجه سال آتی شهرداری تهران مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و نهایتا کلیات این بودجه با 19 رأی به تصویب اعضای شورا رسید.

وی افزود: اعضای شورای شهر در ادامه درباره ردیف‌های مختلف این بودجه به بحث و بررسی پرداختند و عوارض گذرنامه بخش حمل و نقل عمومی و مالیات بر ارزش افزوده مورد بحث قرار گرفت. در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است؛ اما هنوز تعیین تکلیف نهایی نشده است.

اعطا ادامه داد: پس از تصویب کلیات بودجه سال آینده، در ردیف‌ها درآمدهای ناشی از عوارض صدور پروانه‌های ساختمانی مطرح شد که با توجه به پیشنهادات ارائه شده از سوی اعضا به جمع بندی رسیدیم که جزئیات بودجه را در نوبت عصر امروز مورد بررسی قرار دهیم تا تصمیم نهایی اتخاذ شود. بی تردید اگر پیشنهادات جدیدی در خصوص ردیف‌های بودجه سال آینده مطرح شود مورد بحث و رأی اعضا گذاشته می‌شود؛ در غیر این صورت همین ردیف‌ها به رأی گیری و نهایتا تصویب اعضا خواهد رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان