بازدید 5916

حکم دیوان عدالت اداری برای دانشجویان بورسیه

کد خبر: ۷۷۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 04 February 2018
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به حکم ویژه دیوان عدالت اداری برای دانشجویان بورسیه، گفت: دانشجویان بورسیه برای حل مشکلاتشان به شورای عالی انقلاب فرهنگی مراجعه کنند.

محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به وضعیت دانشجویان بورسیه، گفت: دیوان عدالت اداری به نفع بورسیه‌هایی که برای یک مکان مشخص حکم داشته باشند حکم صادر می‌کند و آنها می‌توانند بر اساس آن حکم به دانشگاه مراجعه کنند.

وی افزود: اما افرادی که حکم نداشتند یا در شرف صدور حکم بودند و به دلیل تغییر دولت در حکم آنها تاخیر ایجاد شد به آقای کی نژاد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای عالی جذب هیئت علمی مراجعه کنند تا برای جذب آن‌ها پیگیری شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آقای کی‌نژاد وقت زیادی برای دانشجویان بورسیه می‌گذارد، گفت: امیدواریم همه این دانشجویان جذب شوند مگر آن 38 نفری که وزارت علوم اعلام کرده بود معدل‌های آن‌ها با آنچه اعلام کرده بودند تطابق ندارد.

وی در واکنش به این خبر که بورسیه‌های دانشگاه تربیت مدرس با وجود حکم قطعی دیوان عدالت اداری همچنان سرگردانند و رئیس دانشگاه از حکم تبعیت نمی‌کند، گفت: روسای دانشگاه‌ها باید از حکم دیوان عدالت اداری تبعیت کنند، اگر مسئولین دانشگاه به رای دیوان عدالت اداری اهمیت ندهند مورد مواخذه و محکومیت از خدمات دولتی قرار می‌گیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر