بازدید 11199
۲

افزایش شمار فوتی‌های حادثه سقوط پل عابر پیاده

کد خبر: ۷۷۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 04 February 2018

دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در تشریح جزئیات حادثه برخورد کامیون 18 چرخ با پل عابر پیاده و سقوط پل که منجر به کشته شدن سه نفر شد، از بازداشت راننده کامیون خبرداد و گفت: پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

به گزارش میزان، علیشپور افزود: از همان ساعت اول به محض اطلاع از موضوع قاضی کشیک در محل حاضر و ضمن نظارت کامل به انجام کلیه امور، پرونده قضایی لازم در خصوص موضوع تشکیل و دستورات قضایی لازم در این راستا صادر شد.

دادستان پاکدشت تصریح کرد: در راستای انجام دستورات قضایی، فوت شدگان حادثه به پزشکی قانونی جهت انجام معاینات لازم اعزام و متهم و مقصر حادثه نیز بازداشت شد و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب کامیون هجده چرخ بدون بار، در حال تردد از مسیر پاکدشت به طرف شریف آباد بوده که جک بالابر کامیون فعلا به دلایل نامعلومی فعال شده و در حال گذر از زیر پل به عرشه آن گیر کرده و کل عرشه پل از هر دو طرف جاده سقوط و جاده کاملا از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دادستان پاکدشت اضافه کرد: متاسفانه در مسیر دیگر کامیون، یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین در حال عبور و گذر به سمت پاکدشت بوده که عرشه پل روی سمند سقوط و راننده سمند در همان لحظه سقوط بر اثر جراحات و صدمات زیاد فوت می‌کنند و سه نفر دیگر مصدومین توسط اورژانس جهت مداوا و درمان به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می‌شوند که دو نفر دیگر از سرنشینان نیز فوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حدودساعت 56 دقیقه بامداد مسیر مشهد به طرف تهران و همچنین مسیر تهران به مشهد در ساعت 3 بامداد بازگشایی شد و اکنون مشکلی در تردد وجود ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
یکی نیست بگوید شهر به آن شلوغی نیاز به کمر بندی دارد یا نه؟!!!
یعنی اون پل چقدر الکی نصب شده بوده که کلا کنده شده قائدتا باید تریلی از جاش بلند میشد نه اینکه پل کنده بشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان