بازدید 5381

بیماری رئال مادرید وخیم ترشد/تساوی دقیقه90مقابل لوانته

کد خبر: ۷۷۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 04 February 2018

رئال مادرید باوجود اینکه دوبار از لوانته پیش افتاد نتوانست پیروزی‌اش را حفظ کند و برابر میزبانش مساوی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید شنبه در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف لوانته رفت که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید. سفیدپوشان از ابتدا بازی را در اختیار داشتند و توانستند با ضربه سر سرخیو راموس در دقیقه یازده به گل برسند. در حالی که مادریدی‌ها به دنبال بیشتر کردن اختلاف بودند دروازه‌شان در دقیقه ۴۲ توسط امانوئل بواتنگ باز شد. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان زین الدین زیدان در نیمه دوم میزبانشان را تحت فشار قرار دادند اما فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت و کریستیانو رونالدو و کریم بنزما نتوانستند گلزنی کنند. در دقیقه ۶۶ ایسکو به جای گرت بیل به میدان رفت و توانست گل پیروزی تیمش را در دقیقه ۸۱ با پاس بنزما به ثمر برساند.

لوانته میزبان ناامید نشد و برای به تساوی رساندن دوباره بازی تلاش کرد. در نهایت این اتفاق افتاد و در دقایق پایانی جامپائولو پاتزینی گلزنی کرد. پیش از این گل کریستیانو رونالدو تعویض شده بود و مارکو آسنسیو جایگزینش شد. در لحظات پایانی هر دو تیم فرصت گلزنی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مادرید دوباره پیروزی را با تساوی عوض کند. سفیدپوشان با ۳۹ امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماندند.

در نخستین دیدار شنبه سویا پنج بر یک مغلوب ایبار شد. رئال بتیس دو بر یک ویارئال را شکست داد و آلاوس با نتیجه مشابه برابر سلتاویگو پیروز شد. در مهمترین بازی‌های امروز بارسلونا و اسپانیول داربی کاتالونیا را برگزار می‌کنند و اتلتیکومادرید میزبان والنسیا خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان