بازدید 12157
۳
گزارش

3بازیکن پرسپولیس که اسیر برق سکه های دیشب هدایتی نشدند

در این جمع بودند بازیکنانی که بی توجه به حواشی و برق سکه‌های این بدهکار عمده نظام بانکی کشور، روی دیدارهای آتی پرسپولیس و همان رقم قراردادشان بسنده کردند و به حضور در منزل و دفتر کار هدایتی و عکس با او پشت کردند.کاش بقیه هم برای چند سکه که پولی مقابل دستمزدهای شان محسوب نمی شود، مقابل دوربین عکس با عابربانک بدهکار نروند.
کد خبر: ۷۷۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 03 February 2018

 اکثر بازیکنان بزرگ پرسپولیس دقایقی بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انتشار عکسی در کنار هوادار متمول و پرحاشیه این تیم، حاشیه ساز شدند؛ عکس جمعی با فردی که متهم به عدم بازپرداخت چندصدمیلیارد از پول مردم است.

 به گزارش تابناک ورزشی، هواداران پرسپولیس در کنار هواداران استقلال و تراکتورسازی طی فصول اخیر با واریز کمک‌های خود به سامانه هواداری این تیم باعث شده‌اند تا تیم از حیث مالی شرایط مناسبی داشته باشد و همین اتفاق باعث شده تا اعداد قابل توجه بیش از 60میلیاردی کمک آنها از طریق سامانه هواداری مانع از بروز مشکلات مالی برای این تیم شود. در این بین اما حسین هدایتی به عنوان هوادار پرسروصدای سرخ‌ها با واریز مستقیم کمک‌های خود باعث شده تا حواشی عجیبی نیز برای آنها شکل گیرد و جالب اینکه بعدها این پولها را بجای هزینه تبلیغات شرکتش جا زد. آخرین این پولهای حاشیه ساز، مربوط به مهدی طارمی و مبلغ هدیه‌ای بود که اکنون جنجال بزرگی ترتیب داده است.

با این حال بازیکنان پرسپولیس به رغم تمام حواشی علنی شکل گرفته که حتی منجر به انتشار فایل صوتی مکالمه مهدی طارمی نیز شده بود، دقایقی بعد از پیروزی شیرین مقابل سپاهان با انتشار عکس‌هایی از حضورشان در کنار حسین هدایتی از این به اصطلاح هوادار که هردفعه شوی بزرگی تشکیل می دهد، تشکر کردند و شنیده‌ها حاکی از پرداخت سکه به حاضران در این جلسه است.

 اما در این جمع بودند بازیکنانی که بی توجه به حواشی و سکه‌ها تمرکز روی دیدارهای آتی پرسپولیس و دریافتی از باشگاه را با توجه به قراردادشان به حضور در جلسه با هدایتی و دریافت سکه ترجیح دادند. علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنانی بوده که از روز ابتدایی حضورش در پرسپولیس هیچ عکسی از حضورش در کنار هدایتی دیده نمی‌شود. وحید امیری به عنوان بازیکن بااخلاق سرخپوشان دیگر غایب این جلسه بود. محسن ربیع‌خواه نیز دیگر بازیکنی بود که بدون توجه به برق سکه‌های هوادار متمول تنها تمرکز خود را روی مسائل فنی قرار دهد. در این بین حضور محمد انصاری که از لحاظ اخلاقی توقعات زیادی را متوجه خود کرده، بعید بود.

3بازیکن پرسپولیس که اسیر برق سکه های دیشب هدایتی نشدند

حرکتی سه بازیکن حرفه‌ای پرسپولیس قابل تقدیر است و کاش بین سایر هم تیمی هایش تکثیر شود. آنها به احترام هوادارانی که تنها با پرداختی سرمایه‌ای اندک خود به سامانه پیامکی باعث شده‌اند تا باشگاه مشکلی برای پرداختی قراردادها نداشته باشند، باید از این شوهای تبلیغاتی دست بکشند و برای چند سکه که پولی مقابل دستمزدهای شان محسوب نمی شود، مقابل دوربین عکس با عابربانک بدهکار نروند.

امید صبوری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بر اساس اظهارات طارمي ، وحيد اميري پيش از اين سهمش رو که بالاي يک ميليارد بود گرفت در نتيجه نيازي به حضور مجدد در منزل هدايتي نبود. بالاخره پول ملته و حاتم بخشي
نويسنده اين متن احتمالا استقلالى هست، چون به نظر من خلافى رخ نداده، اگه سكه اى هم بوده كه هنوز قطعي نيست بابت برد خوب مقابل سپاهان بوده، پس دليل نداره اين تحليل اشتباه رو بنويسى
اینا دقیقا چی پاشونه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل