بازدید 4545

فولادباپنالتی دقیقه90،ازباخت دربی فرارکرد

کد خبر: ۷۷۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸ 03 February 2018

زهیوی گل تساوی فولاد را در دقیقه89 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا رکرود شکست ناپذیری قرمزهای جنوب در لیگ مقابل هم استانی شکسته نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، فولادخوزستان که روند فوق‌العاده‌ای با 15هفته شکست ناپذیری داشته در دیدار امروزش مقابل نفت آبادان، تا آستانه شکست پیش رفت ولی با گل ارزشمند زهیوی از نقطه پنالتی، یک امتیاز ارزسمند گرفت. شاگردان فراز کمالوند که در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال شکست خوردند، با روحیه ای بالا به جبران این نتیجه و بازگشت به نیمه بالای جدول بودند که در آخرین لحظات ناکام ماندند. اخراج اسدی در دقیقه 74 ضربه مهلکی به نفتی ها بود.

 اخطار: مرتضی اسدی (28 و 74) و حامد پاکدل (36) و حسین ساکی (80) از صنعت نفت و فرشاد سالاروند (41) و ایوب والی (91) از فولاد/ اخراج: مرتضی اسدی 74 از صنعت نفت

شرح گلها

 فولاد 0- نفت 1(دقیقه 14: لوسیانو پریرا): ارسال دقیق مسعود ابراهیم‌زاده به پشت مدافعان فولاد را پریرا با ضربه سر تبدیل به گل اول بازی برای صنعت نفت کرد.

فولاد 1- نفت 1(دقیقه 89: رحیم زهیوی): زهیوی با فریب دادن نوشی‌صوفیانی توپ را به سمت راست دروازه زد تا گل تساوی برای فولاد به ثمر برسد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار