بازدید 3549

روال پرداخت یارانه تغییری نمی‌کند

نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس از عدم‌تغییر در روال پرداخت یارانه خبر داد و گفت: دولت باید سازوکار مناسبی برای حذف یارانه اقشار پردرآمد ارائه کند.
کد خبر: ۷۷۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 03 February 2018

 

سیدحسن حسینی شاهرودی صبح پنج‌شنبه در نخستین روز از دهه فجر و در دیدار با امام‌جمعه شاهرود به میزبانی دفتر وی، ضمن اشاره به تصویب کلیات بودجه پس از بررسی و انجام سریع اصلاحاتی بر روی آن طی ۲۴ ساعت، بودجه را درزمینه هدفمندسازی یارانه‌ها ضعیف دانست و افزود: موضوع یارانه‌ها فقط به‌صورت یک عدد و بدون ارائه مکانیسمی در لایحه بودجه ذکرشده بود و با توجه به شرایط رکود حاکم بر کشور، حذف ناگهانی یارانه‌های سی میلیون نفر می‌توانست تبعات اجتماعی، سیاسی و چه‌بسا امنیتی در پی داشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم مدیریت جهادی و تلاش مسئولان و ازجمله دولت برای رفع مشکلات کشور، افزود: دولت موظف است هر چه سریع‌تر، راهکاری برای حذف یارانه اقشار پردرآمد پیش‌بینی کند.

حسینی شاهرودی در ادامه بابیان اینکه در موضوع منطقه ویژه اقتصادی شاهرود، با تلاش و مجاهدت مسئولان شهرستان، استعلام مربوطه طی ۲۴ ساعت دریافت شد، اظهار داشت: این موضوع نشان داد، می‌شود بسیاری از مشکلات مردم و مملکت را به همین شکل حل کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی درمجلس به اعتراضات اخیر مردم نیز اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات مسئولان برای ایجاد آرامش در شهرستان، گفت: باوجود کوشش‌های انجام‌شده ولی بازهم مردم تمام‌کننده بودند و اگر وارد میدان نمی‌شدند، این قائله ختم نمی‌شد لیکن این انقلاب از آن مردم است و ما خادم ایشان هستیم.

وی با تأکید براینکه مشروعیت نظام مرهون ملت است،افزود: مردم در این نظام، تنها فرصت ما هستند و رعایت اخلاق مناسب در مواجهه با آن‌ها کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند؛جلب رضایت ملت، وظیفه اصلی مسئولان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان