بازدید 3414

حسن خمینی: منیّت‌ها را کم کنیم

کد خبر: ۷۷۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 03 February 2018
سید حسن خمینی گفت: دوستان شهرداری وظیفه دارند نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند؛ مشکلات زیاد است، اما توانمندی شما هم زیاد است. منیّت‌ها را کم کنیم؛ اینکه این کار به اسم من تمام شود، متعلق به من باشد، یا فلان فرد دوست من است و... را باید از میان ببریم. ببینیم یک کار را اگر دیگران هم انجام می‌دادند او را اینگونه نقد می‌کردیم؟! انصاف را رعایت کنیم. رعایت نکردن انصاف خروج از دین داری است.

به گزارش خبرگزاری فارس، صیح امروز اعضای شورا و شهردار تهران به همراه جمعی از مدیران از با آرامان‌های امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نجدید میثاق کردند.

در این مراسم، ولی ا.. شجاع پوریان عضو سابق شورای شهر تهران که یکی از گزینه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری نیز حضور داشت.

سید حسن خمینی یادگار امام راحل در جمع شهردار، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری تهران اظهار داشت: خدمت بیشتر و بهتر یکی از آرمان‌های امام و انقلاب بود، این خدمت جز در قالب همیاری خود مردم میسر نیست و شورای شهر بر همین اساس پایه ریزی شد.

وی با بیان اینکه اگر مردم با مدیریتی همراه باشند نتیجه بهتر از آن است که صرفا موضوع خدمت رسانی باشد افزود: امروز هرچه بیشتر در جامعه اسلامی و فضای شهر کوشش کنیم که خدمت رسانی را در راستای همکاری عموم توسعه دهیم، یک گام در راه تحقق آرمان انقلاب برداشته ایم.

خمینی بیان داشت: اگر دشمن یا گروهی خواستند القاء کنند نظام دچار بحران ناکارآمدی است دود آن به چشم سطح کلان جامعه می‌رود. جایی که مردم عزم می‌کنند و تصمیم می‌گیرند حتما کارآمدی وجود دارد.

وی افزود: دوستان شهرداری وظیفه دارند نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند؛ مشکلات زیاد است، اما توانمندی شما هم زیاد است. منیّت‌ها را کم کنیم؛ اینکه این کار به اسم من تمام شود، متعلق به من باشد، یا فلان فرد دوست من است و... را باید از میان ببریم. ببینیم یک کار را اگر دیگران هم انجام می‌دادند او را اینگونه نقد می‌کردیم؟! انصاف را رعایت کنیم. رعایت نکردن انصاف خروج از دین داری است.

وی گفت: دوستان شهرداری همت حل مشکلات را دارند، اما مشکلاتی هست؛ البته قبلا نیز هم مشکلات بود و هم همت وجود داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار