بازدید 2247

لغو ناگهانی تحریم های آمریکا علیه شخصیت های سیاسی روسیه

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در توضیح چرایی سفر مقام های ارشد تحت تحریم های آمریکا به واشنگتن، دلیل این اقدام را منافع ملی و امنیتی کشورش اعلام کرد!
کد خبر: ۷۷۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 02 February 2018

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در توضیح چرایی سفر مقام های ارشد تحت تحریم های آمریکا به واشنگتن، دلیل این اقدام را منافع ملی و امنیتی کشورش اعلام کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، با وجود تحمل تحریم های یکجانبه آمریکا علیه چندین شخصیت سیاسی روسیه در هفته گذشته، گفته می شود «سرگئی ناریشکین»، رئیس دستگاه اطلاعاتی برون مرزی روسیه، «الکساندر بورتنیکوف»، رئیس سرویس امنیت فدرال و «ایگور کوروبوف»، مدیر اطلاعات ستاد مرکزی ارتش روسیه هفته گذشته و پس از اعلام اعمال تحریم های آمریکا علیه این اشخاص، به واشنگتن سفر کرده و با همتایان آمریکایی خود دیدار و گفتگو کردند.

انتشار خبر این سفر طی روزهای اخیر منجر به ایجاد جنجال در فضای رسانه ای آمریکا شده است.

«هدر ناوئورت»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با حضور در یک کنفرانس خبری در این خصوص توضیح داد: من می توانم یک قاعده کلی را به شما بگویم و آن اینکه هر اقدامی که در راستای تامین منافع و امنیت ملی آمریکا باشد را می توان انجام داد. لذا افراد (روسی) می توانند وارد خاک آمریکا شوند.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که علیرغم اختلافات بسیار زیادی که با روسیه داریم، ما در حوزه های مشترک مانند مبارزه علیه تروریسم و داعش با یکدیگر همکاری می کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دلیل سفر مقام های ارشد نامبرده روسیه به واشنگتن را اعلام نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان