بازدید 6619
۱

دانیال ارزانی، سر دوراهی تیم ملی ایران و استرالیا

کد خبر: ۷۷۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 02 February 2018

پدیده فوتبال استرالیا بر سر دو راهی انتخاب ایران و استرالیا قرار دارد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از فورفورتو، دانیال ارزانی هافبک تیم ملبورن سیتی یکی از بهترین های لیگ استرالیا بوده است. این بازیکن ۱۹ساله پدیده تیمش در رقابت‌های لیگ فصل جاری بوده و همه از او به عنوان استعدادی نو ظهور در فوتبال استرالیا یاد می‌کنند. از همین حالا صحبت های زیادی در رسانه‌های استرالیایی ایجاد شده که ارزانی برای کدام تیم ملی به میدان خواهد رفت. دانیال ارزانی در پاسخ به این سوال که بین استرالیا و ایران کدام تیم ملی را انتخاب خواهد کرد گفت: صادقانه باید بگویم که هنوز درباره این موضوع فکر نکردم. باید با پدرم و خانواده ام صحبت کنم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرم. در حال حاضر هیچ نظری ندارم و تصمیمی نگرفتم.

هر چند این صحبت های ارزانی ممکن است به خاطر تحت فشار قرار دادن استرالیایی ها برای دعوت از او به تیم ملی باشد و یا تمایل او برای بازی در تیم ملی ایران، ممکن است یک استعداد خوب از دست استرالیای ها برود و او برای تیم ملی ایران بازی کند. ارزانی برای تیم های نوجوانان و جوانان استرالیا بازی کرده است ولی هنوز به تیم ملی بزرگسالان استرالیا دعوت نشده و به همین خاطر او می‌تواند برای استرالیا و یا برای ایران به میدان برود.

لوک کاسرلی مدیر تیمهای ملی فوتبال استرالیا درباره وضعیت ارزانی گفت: ما روی ارزانی برای تیم ملی استرالیا حساب کرده‌ایم و دوست داریم تا او را برای آینده در اختیار داشته باشیم. خیلی ناراحت کننده خواهد بود اگر او بخواهد برای تیم ملی ایران بازی کند و تغییر تابعیت دهد با این حال این تصمیم فردی است و ما به هر تصمیمی که او بگیرد احترام می گذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همون استرالیا بمون اگر ایران بودی الان دستفروش می شدی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار