بازدید 5853
۱
پیش بازی

پرسپولیس-سپاهان/آزمون اول ابراهیم زاده در زمین سفت

کد خبر: ۷۷۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 02 February 2018

امروز جمعه در استادیوم آزادی تیم‌هایی به مصاف هم می‌روند که سابقه دیدارهای قبلی‌شان نشان داده این بازی هیجان زیادی خواهد داشت. رقبایی که بارها برای کورس قهرمانی چه در لیگ و چه جام حذفی با هم جدال داشته‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان هر چقدر روزهای بدی را سپری می‌کند، پرسپولیس در بهترین شرایط خودش قرار دارد. پرسپولیسی که با فاصله امتیازی زیاد در صدر جدول یکه‌ تازی کرده و خیلی‌ها این تیم را قهرمان لیگ هفدهم می‌دانند. پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما برانکو قطعا به شاگردانش توصیه می‌کند که فریب جایگاه سپاهان را نخورند.

سپاهانی که کرانچار را کنار گذاشته و منصور ابراهیم‌زاده را آورد تا هدایت زردپوشان تهرانی را برعهده بگیرد. ابراهیم‌زاده اصفهانی است و شرایط این تیم را بهتر می‌داند اما شاید خودش هم تصور نمی‌کرد که سپاهانی‌ها سراغ او بروند. ابراهیم‌زاده برای اینکه شانسی برای نشستن روی نیمکت سپاهان برای فصل آینده داشته باشد، باید شایستگی‌هایش را نشان دهد و چه بازی بهتر از دیدار با پرسپولیس. این نخستین بازی سپاهان با حضور ابراهیم‌زاده است.

پرسپولیس با 48 امتیاز در رده نخست و سپاهان 20 امتیازی در رده سیزدهم قرار دارند. سپاهان برای اینکه از منطقه خطر فرار کند، چاره‌ای جز برتری برابر پرسپولیس ندارد. سرخ‌پوشان هم برای اینکه به رکورد جاودانه رسیدن به قهرمانی دست پیدا کنند، دوست دارند در حضور هواداران‌شان برد دیگری را نصیب خود کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه لیگ برتری که تعداد تماشاگرانش در اکثر بازی ها به ۱۰۰۰ نفر نمی رسد و تیمهای انقدر بد مدیریت شده اند که پرافتخارترین تیمش یعنی سپاهان ته جدول است. این لیگ فقط محل درآمد سرشار برای یک عده ایی از جیب بیت المال است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار