بازدید 4919
الهلال با ۹/۵ میلیون یورو در صدر؛

ولخرجی180میلیاردتومانی تیمهای سعودی دریک ماه!

کد خبر: ۷۷۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 02 February 2018

هزینه ۳۳ میلیون یورویی عربستانی‌ها در ژانویه به سوژه مهم فوتبال آسیا تبدیل شده است. باشگاه های فوتبال عربستان در نقل و انتقالات زمستانی این پول هنگفت را خرج در یک ماه خرج کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، نقل و انتقالات زمستانی در نقاط مختلف دنیا به پایان رسید و در قاره آسیا هم تیم های مختلف یارهای مدنظرشان را جذب کردند. در بین کشورهای غرب آسیا عربستانی ها خریدهای زیادی را در این پنجره نقل و انتقالاتی انجام دادند و ۵۶ مورد جذب بازیکنان را به ثبت رساندند که مجموع رقم قراردادهای بسته شده ۳۳/۲ میلیون یورو معادل ۱۵۴/۳ میلیون ریال سعودی اعلام شده است. از این تعداد، ۴۱ بازیکن خارجی بودند و ۱۵ نفر هم بازیکنان عربستانی بودند.

 بیشترین سهم از خرج ۳۳ میلیون یورویی سعودی ها متعلق به صدرنشین فوتبال این کشور است. باشگاه الهلال در ژانویه ۲۰۱۸ حدود ۹/۵ میلیون یورو صرف خرید بازیکنان مدنظر خود کرد. پس از الهلال تیم النصر قرار دارد که علی رغم حضور نداشتن در آسیا، خرج زیادی در زمستان امسال کرد و ۷/۵ میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کرد. رتبه سوم این رده بندی هم در اختیار الاهلی و الشباب است که هر کدام ۱/۵ میلیون یورو در نقل و انتقالات زمستانی خرج کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر