بازدید 8185
۶

برف اخیر چقدر از کمبود بارندگی‌ها را جبران کرد؟

کد خبر: ۷۷۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 02 February 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش برف در تهران تنها ۱۹ درصد کمبود بارشی را جبران کرد، استان تهران قبل از فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۹ درصد کمبود بارشی داشت.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه در مورد تاثیر بارش‌های اخیر تهران طی چند روز گذشته اظهار کرد: مطمئنا بارش برف طی روزهای گذشته در تهران در افزایش میزان بارش‌های دریافتی اثرگذار است اما نمی‌توان ادعا کرد که این میزان بارش توانسته کمبودهای بارشی سابق را به طور کامل جبران کند.

وی با اشاره به کم بارشی‌های شدید در پاییز امسال در استان‌های مختلف از جمله تهران گفت: استان تهران قبل از سامانه بارشی اخیر ۷۹ درصد کمبود بارشی داشت بنابراین بارش‌های اخیر تنها بخش کوچکی از کم بارشی‌های تهران را جبران کرد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته شاهرخ فاتح - رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی - در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن برآورد وضعیت بارندگی کشور از جمله تهران بر اثر فعالیت سیستم بارشی اخیر گفت: سامانه بارشی اخیر تنها چهار میلی‌متر به بارش کشور و ۱۹ میلی‌متر به بارش تهران اضافه کرد.

وی اظهار کرد: طی روزهای اخیر ۱۹ میلی‌متر به بارش تهران اضافه شد که این میزان افزایش بارش، ۱۹ درصد نسبت به بلندمدت و ۱۳ درصد هم نسبت به سال گذشته اوضاع را بهتر کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
تابناک مطمن بودم بازم تینو میگن،.....
همون از پارسال بهتر بشه. باز خدا رو هزار مرتبه شکر...
توقع داري تمام كوتاهي ها و بي كفايتيهاتونو خداوند بزرگ جبران كنه
دهن جهنم رو میشه بست اما دهن این اساتید رو نمیشه بست. یکبار ندیدیم بگن بارون و برف اومد برامون خوب شد!
برف وقتی میاد کم کم آب میشه و میشه ذخیره آب برای تابستان و چشمه ها و ارتفاعات پر آب میمونه در فصل گرم. چطوری محاسبه کردن چقدر آب تامین شده وقتی هنوز آب نشده؟ از طرفی این برف توی شهر در کمترین جاها حد اقل ده سانتی متر ارتفاع داشت چجوری توی آمار و ارقام شد یک سانتی متر؟؟ یعنی با یک سانت برف فرودگاه امام و مهرآباد مدفون شدن؟ خارج از شهر ها که ارتفاع برف خیلی بیشتر هم بود و چون این برف کم کم آب میشه به راحتی به سفره های آب زیر زمینی میرسه و مثل باران سریع تبخیر نمیشه. ما که فقط از برف پشت بام و حیاتمون دوتا مخزن هزار لیتری پر کردیم برای شستشوی حیاط و ماشین توی فصل گرم
تمام ایران تهران نیست که کمبود بارش آن را بنویسید اصفهان چهارمحال شیراز و...؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر