بازدید 6279

حمله گازانبري تاج به صداوسيما در راديو

کد خبر: ۷۷۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 01 February 2018

در حالي كه شايعه ممنوعيت حضور رييس فدراسيون فوتبال در برنامه هاي صداوسيما شنيده مي شد، مهدی تاج امروز میهمان برنامه ورزشی رادیو تهران بود و در این برنامه، به شدت علیه صداوسیما موضع گیری کرد.

به گزارش تابناك ورزشي، بحث از جایی آغاز شد که مجری با کنایه پرسید: آقای تاج درباره لیگ قهرمانان صحبت کردید در سخنرانی تان اما به نظر می رسد باید سال های سال منتظر باشیم و نمی توانیم حق میزبانی را بگیریم.تاج نیز اینطور پاسخ داد: من سوال شما را نمیفهمم اما جواب خودم را می فهمم. چون رادیو – تلویزیون یک رسانه نیست که امروز حرفی بزند، از این ها انتظار بیشتری هست چون در همه مباحث هستند. سپس مجری بحث را ادامه داد و گفت: آقای هاشمی طبا، فائقی و... گفتند چون مدیران ما ناتوان هستند، زبان انگلیسی نمی دانند و نمی توانند ارتباط برقرار کنند نمی توانیم میزبانی را بگیریم.

رئیس فدراسیون این بار موضع شدیدتری علیه صداوسیما گرفت و گفت: بازهم میگویم برای رادیو و تلویزیون متاسفم. امروز آقای داورزنی راجع به این موضوع صحبت کردند که خیلی هم خوب بود. کسانی که در کمیته های ما هستند از جمله آقای وثوق احمدی که هم زبانشان از همه این ها بهتر است و هم در کمیته انضباطی AFC حضور دارد. آقای صدیقی عضو کمیته بین الملل AFC است.

سپس مجری گفت: اما قدرت شان به اندازه نماینده قطر نیست. تاج پاسخ داد: شما حرف اول تان را پس گرفتید و حالا دومی را پاسخ می دهم. قطر اصلا رایی برایش صادر نشده بود که بتوانند دفاع کنند و می خواستند برای قطر رای صادر بکنند. این خیلی حرف است ومتاسفانه خیلی ها نمی دانند و هرروز همینطور می گویند. مجری حرف تاج را قطع کرد و گفت: یعنی کسی مثل آقای هاشمی طبا؟ رئیس فدراسیون گفت: من نمیگویم آقای هاشمی طبا. ایشان بزرگ ما هستند و خیلی هم برایشان احترام قائلیم، به شما می گويم. بنا بود علیه قطر الان رای صادر شود. یعنی امارات و عربستان می خواستند برای بازی نکردن در قطر در لیگ قهرمانان امسال رای صادر شود. حالا اگر رادیو و تلویزیون نمی داند ولی مردم میدانند که ما مقصر نیستیم.

مجری در دفاع از صداوسیما اینطور برآمد: رادیو تلویزیون هم این را می داند اما ما سه سال است که نمیتوانیم میزبانی را بگیریم و این یک ضعف بزرگی است. تیم های دیگر به ایران می آیند و میزبانی می گیرند اما ما نمی توانیم به ای اف سی بگوییم که کشورمان امن است. تاج گفت: شاید رادیو و تلویزیون بتواند این کار را بکند ولی اگر ما قرار است روال قانونی را طی کنیم، این روال را طی کرده ایم. این رای دو سال و نیم پیش صادر شده و علتش را هم عرض کردم که چه بوده و این رای شکسته نشده. وزارت خارجه که انگلیسی می داند هم به صورت یک سال است که پیگیری می کند و تلاش می كنيم رای را بشکنیم. فقط متاسفم.

مجری در پایان گفت: ما صحبت های مسئولان از جمله آقای هاشمی طبا را از شما به عنوان نماینده مردم می پرسيدم. همه ما خبرنگاران و مدیران نماینده مردم هستیم. اما شما میگویید رادیو نمی داند و...در پایان بحث رئیس فدراسیون و مجری تا حدی شخصی شد و تاج گفت: رادیو و تلویزیون باید کسی را بیاورد که کمی اطلاعات داشته باشد. در پاسخ به این جمله مجری تمام سوال ها را به گفته های دیگر مسئولان ربط داد و اذعان داشت که تمام سوالات از استخوان خرد کرده های ورزش هستند.در ادامه بحث به انتخابات هیات های فوتبال هم کشیده شد که البته چند ثانیه بیشتر طول نکشید و مجری گفت تمام این صحبت ها کامل پخش خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار