بازدید 17644
فوتو نیوز «تابناک»؛

شناسایی ۳۰۰۰ حساب بانکی مشکوک/چرا ایرانیان دیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر نمی‌شتابند؟

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲ 01 February 2018

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۴
مطمئن باشید او راننده تاکسی اگر تحقیق کنید اصالتش ایرانی نیست ،ایرانیان واقعی اونهایی بودند که در زلزله کرمانشاه جور دولت را کشیدند و از هیچ کمکی به کرمانشاه دریغ نکردند.
پاسخ ها
آلتای
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
آره اونا فریب خورده بودند از مردم ایران نبوده اند اما یادت باشه تو زلزله کرمانشاه و بم و بقیه دزدا زودتر از کمکها رسیده بودند برو کمی آرشیوها را بگرد.
ملتی که تک تک مردمش احساس کنند حقشون خورده شده به خودشون اجازه میدن در این راه به هر ترتیب جا نمونن حتی به قیمت کنار گذاشتن اخلاق و وجدان
وقتی اون کسی که مدیره مسئولیت پذیری نداره فکر میکنید چرا باید یک راننده بدبخت که تا خر خره زیر قرضه تو سرمای 10- درجه با اون همه برف که تو جاده هاست جونش رو به خطر بندازه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
داریم از راننده تاکسی های فرودگاه امام حرف می زنیم . که اگرم واقعا چیزی نباشن ادعاشون همه رو خفه کرده. کافیه باهاشون همسفر شده باشید میدونید دقیقا چی میگم.
تراکنشهای بانکی نباید بهانه ای برای مالیات باشه مالیات بایدازدرامد اخذبشه نه تراکنش بعنوان مثال شخصی صدملیون پول داره وباهاش تجارت می کنه ماهی ده بار پول نقل وانتقال بده سالیانه میشه دوازده ملیارد ملاک اون دوازده ملیارد نبایدباشه چون پول طرف از صدملیون شاید به صدوبیست ملیون برسه یعنی سودش بیست ملیونه ومالیات بیست ملیون اخذبشه نه دوازده میلیارد که میشه کل سرمایه طرف بالغ برصدملیون .مردم با هزاربدبختی برای خودشون شغل کاذب ایجادمی کنند ودولت درپی اخذمالیات بدون ایجادشغل ازمردمه دردنیا دولت زیرساختهای مملکت اعم از راه اهن و بزرگراه و فرودگاه و قانونهای تسهیل تولید وتجارت را فراهم میکنه وبخش خصوصی ایجاداشتغال و صادرات ووارداته
گاهی فکر میکنم رساندن جامعه ما به این وضعیت بیتفاوتی با برنامه بود.یادم هست ۳۰سال پیش اگر کسی تصادف میکرد مردم جمع میشدند ومعمولا اولین یا دومین ماشین عبوری توقف میکرد ومصدوم را به بیمارستان میرساند.کدام شیر پاک خورده ای قانونی گذاشت تا راننده رساننده مصدوم به بیمارستان بعنوان مظنون به تصادف بازداشت شود؟این قانون عوض شد اما اثر خود را گذاشت وامروز اگر ببینم کسی که تصادف کرده راننده ای برای کمک به اوتوقف میکند متعجب میشوم‌.در بقیه مسائل هم اگر دنبال دلیل رسیدن به این وضعیت بگردیم حتما پیدا میکنیم.
منم بقول ملک الشعرای بهار به زمانه لج کردم و هرچی سر راهم سوار کردم صلواتی بردم
آقای قرایی مقدم لطفا ما رو با ژاپن مقایسه نکنید! ما هنوز با خودمان درگیر هستیم و یک عده میگویند فرهنگ عربی برای ما بهتر از فرهنگ ایرانیست و یک عده میگویند بالعکس چه برسه که بخواهیم جلوی فرهنگ غربی بیاستیم که حتی ژاپنی ها هم نتوانستند! شما مثل اینکه تابحال سفر ژاپن نرفته این چون اگه رفته بودید میفهمیدید که چیز زیادی جزء برخی ظواهر از فرهنگ ژاپنی باقی نمانده!
چقدر مسخره که مسئولین از مشکلات میگویند انگار که خودشان هیچ کاره اند!‌ آقای باهنر عزیز خود شما در طول عمر جمهوری اسلامی چه پست و مقامهایی داشته اید؟ پس مسئول این نابسامانی ها چیست؟! من به عنوان یک ایرانی فقط حاضر هستم حرف کسانی از مسئولین رو گوش کنم که همین فردا برای عذر خواهی و بی مسئولیتی خودشون از تمامی مقامهایشون استعفاء داده و بازنشسته شده یا به کار خصوصی وارد بشوند در غیر اینصورت این حرفهای شما مثل نمک روی زخم و توهین به شعور ملت هست!
اینکه ایرانی ها فرصت طلب هستند شکی ندارم. ضمنا من از همه اقوام و آشنایان کمک مالی خواستم تا مشکل مالی ام را رفع کنم . با اینکه هیچ گاه قبلا از انان کمکی نخواسته بودم و حتی دستم به دهنم میرسد همین که گفتم مشکل مالی دارم همگی نه تنها کمکی نکردند . حتی سراغی هم از من نگرفتند که فلانی ما که نداریم ولی تو چکار کردی با مشکلت ؟ یا په بلیی سرت آمد!حتی قطع رابطه کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
هم دردیم داداش
تابناک جون اعتراض کردی به مدیری که تزریق نا امیدی میکند
تیترهای همین خبر را بررسی کن !! یکیش را بگو امید را تزریق کند
علاوه بر آن توهین هم میکنی !!
اینکه مردم 4 میلیارد میدهند به استادنا زیبا سخن و ایشان میرود سینما بسازد در روستا مشکل مردم نیست
مشل سیاسیون و روشنفکران است
دیگه خبری از سلبریتی ها و شماره کارتهاشون در کرمانشاه نیست ... دیگه خبری از کامیونهای امدادی نیست... کرمانشاهی ها ماندند و برف و سرما و آوارگی...
ما مردم جوگیر و فراموشکاری هستیم
ما استاد شعار و ژست و استایل هستیم
این ره که میرویم به ناکجا آباد است
عحب شما هنوز چهار سال نشده که از مجلس کنار رفتید ؟ چرا آن زمان که محمود پانصد هزار نفر را بی قانون به استخدام دولت در آورد ساکت بودید ؟ چرا همهٔ فعالیتهای خصوصی را نابود کردید بجز دلالی ،چگونه شده که در این سه سال متحول شدی؟ واقعا عجب ؟،،
هر چه جلوتر میریم بی اعتمادی و بیفرهنگی بیشتر میشه
مردم تو زلزله کرمانشاه اونقدر که باید هوای هم را داشتند. تنها مشکل مردم ناکارامدی مسئولین هستند
اتفاقا در راه بندان اخیر هر قزوینی5 مسافر را بمدت 3روز بخانه برد. و شکرانه بجای آورد
وقتی سالهاست اقا یون سیاست مدار برای رسیدن به قدرت همه کار میکنند
وقتی تو گزارش صد روزه از مسول قبلی دیو میسازی
وقتی میگی ۵ساله مشغول اوار برداری هستم
و…
انتظار صبح روز برف با توییت شما همون مردم سر خورده عوض بشن بیان توخیابون برف بتکونن
علت اصلی اینکه راننده تاکسی ها 1 ملیون گرفتند و دیگر مردم تنها به فکر خود و جیب خود هستند آمریکای جهانخوار و عربستان ملعون میباشد!
ای وای در ای مملکت چه خبر است..خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااابه دادمان برس
فردگرایی جایگزین جمع گرایی شده شعار کلاهت بچسب باد نبره
در دولت قبل طبق آمار رسمی حدود نهصد هزار نفر بصورت غیر مرتبط با نیاز های دولت به استخدام در آمدند همین آقای باهنر نایب ریس مجلس بود این آقایان کلا سکوت کردند حالا اظهار دلسوزی میکنن
میگویند شخصی در چاله افتاد بود ، هر کس به او میگفت دستت را به من بده تا از چاله بیرون بیاورمت ، قبول نمی کرد ، یک نفر به او گفت بیا این پول خمس و زکات ما را بگیر ، تا دستش را دراز کرد ، گرفت و از چاله در آورد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار