بازدید 4032

رزمایش عاشقان ولایت در جزیره هرمز برگزار می‌شود

کد خبر: ۷۷۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 01 February 2018
فرمانده سپاه ناحیه قشم از برگزاری رزمایش بزرگ عاشقان ولایت در جزیره هرمز خبر داد.

به گزارش مهر، رحمت الله دهقانی اظهار داشت: با توجه به اینکه افزایش آمادگی بسیجیان در حوزه‌های دفاعی و بصیرتی در اولویت قرار دارد رزمایش مهم عاشقان ولایت در جزیره هرمز  برگزار می‌شود.

فرمانده ناحبه سپاه قشم اظهارداشت: رزمایش عاشقان ولایت با سناریو دفاع از ساحل، امداد و نجات، هلی‌برن و ضد هلی‌برن با حضور بسیجیان جزیره هرمز به مدت یک روز در ۱۳ بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروی‌های بسیجی باید خود را برای مبارزه با هرگونه تهدیدی آماده کنند بیان داشت : با توجه به تهدیداتی که ما پیش رو داریم و این تهدیدات عمدتا دشمنان بصورت جنگ‌های نیابتی بوجود آورده و گروهک‌های تروریستی تکفیری بازیگران این صحنه هستند، نیروی‌های بسیجی باید از هر جهت خود را برای مبارزه با هرگونه تهدیدی آماده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قشم با بیان اینکه این رزمایش تحت عنوان رزمایش فرهنگی و رزمی عاشقان ولایت با حضور ۲ گردان برگزار می‏شود، اظهار داشت : بازآموزی در زمینه‎های دفاعی و امنیتی، ارتقاء سطح  آمادگی معنوی و رزمی، حفظ انسجام و هماهنگ‎سازی با ساختار جدید به عنوان یک تمرین و تجدید پیمان با آرمانهای شهدا و فرماندهی  معظم کل قوا از اهداف این رزمایش است.

وی با اشاره به دیگر اهداف این رزمایش اظهار داشت : بالا بردن توان رزمی و آمادگی بسیجیان گردان‌های  الی بیت‌المقدس به منظور سازماندهی و ارتقاء آمادگی رزم و بالا بردن روحیه و انگیزه بسیجیان و تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبارجهانی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.

رزمایش عاشقان ولایت ۱۳ بهمن ماه در با حضور ۲ گردان در قالب ۸ رسته  به مدت یک روز در جزیره هرمز  برگزار می شود .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر