بازدید 8470

سردار حاجی‌زاده: تهاجم دشمن منتفی است

کد خبر: ۷۷۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 01 February 2018
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز باید اختلافات سیاسی که مختص زمان انتخابات است را کنار گذاشته و دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای شهرستان اشتهارد و گردان امام سجاد(ع) که در مسجد شهدای صیادیه این شهر برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرای مرضی (س) اظهار داشت: بی‌شک بعد از حوادث صدر اسلام بزرگ‌ترین حادثه تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: پیروی انقلاب تنها استقرار یک حکومت جدید و از بین بردن یک حکومت مفسد نبود بلکه پیروزی انقلاب پایه‌های استکباری رژیم آمریکا را فروریخت و منشأ حوادث بزرگی شد و شاید به همین دلیل این انقلاب منافع نامشروع آمریکا را از بین برد و این کینه‌ای برای آن‌ها تا امروز شده است.

فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه انقلاب ایران با ارائه‌ اسلام ناب محمدی(ص) منشأ حرکت جدیدی در منطقه شد، گفت: این انقلاب در یک نقطه از جهان به پیروزی رسید که قلب زمین بود و اهمیت آن به‌واسطه ذخایر معدنی و انرژی در دنیا بی‌نظیر بود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه آمریکا برای حفظ نیروهای نظامی خود در منطقه هزینه‌های زیادی متحمل شده است، گفت: این ضربه‌های مهلک و تهاجم به استکبار در چهار دهه سبب کینه‌ورزی آمریکا شد و یکی از موارد مهم تحمیل جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: پیروی انقلاب تنها استقرار یک حکومت جدید و از بین بردن یک حکومت مفسد نبود بلکه پیروزی انقلاب پایه‌های استکباری رژیم آمریکا را فرو ریخت و منشأ حوادث بزرگی شد و شاید به همین دلیل این انقلاب منافع نامشروع آمریکا را از بین برد و این کینه‌ای برای آن‌ها تا امروز شده است.

فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه انقلاب ایران با ارائه‌ اسلام ناب محمدی(ص) منشأ حرکت جدیدی در منطقه شد، گفت: این انقلاب در یک نقطه از جهان به پیروزی رسید که قلب زمین بود و اهمیت آن به‌واسطه ذخایر معدنی و انرژی در دنیا بی‌نظیر بود.

حاجی‌زاده بابیان اینکه آمریکا برای حفظ نیروهای نظامی خود در منطقه هزینه‌های زیادی متحمل شده است، گفت: این ضربه‌های مهلک و تهاجم به استکبار در چهار دهه سبب کینه‌ورزی آمریکا شد و یکی از موارد مهم تحمیل جنگ تحمیلی بود.

فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه آن‌ها برای هر موضوعی قرارگاه عملیاتی، کارشناس و متخصص دارند، بیان کرد: امروز یکی از محورهای اصلی تمرکز بر موضوع اقتصادی است و از این راه سعی در ضربه زدن دارند.

سردار حاجی‌زاده بابیان اینکه دشمن برای ضربه زدن اولویت خود را بر روی گزینه غیرنظامی گذاشته است، گفت: دشمنی آمریکا تنها در سطح نظامی نیست چون این گزینه قبلاً امتحان شده اما این موضوع به معنی نهی کامل گزینه نظامی نیست، اما اولویت آن‌ها در حال حاضر در موضوع اقتصادی است و باید دشمن را شناخته و برای تهدید برنامه‌ریزی کنیم و وزیر خزانه‌داری آمریکا در اجرای این برنامه و تضعیف و آسیب زدن به اقتصاد مأموریت دارد.

وی بابیان اینکه نقاط ضعف دشمن را باید شناخته و برای آن برنامه‌ریزی کنیم، افزود: جنگ امروز جنگ سرد و خاموش است و باید برای شناخت دشمن تلاش کرده و با آن مقابله کنیم.

فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه عملیات روانی دشمن از حوزه رسانه و شبکه‌های پیام‌رسان موبایل است، گفت: اغتشاشات اخیر یک سیستم فرماندهی و کنترل داشت و در برخی کانال‌های خبری برای تجمعات و خرابکاری برنامه‌ریزی انجام می‌شد و برای ایجاد آشوب و تجمع اتاق فرماندهی تشکیل داده و به دنبال اهداف خود بودند.

حاجی‌زاده بابیان اینکه در این بخش جنگ روانی و مقابله با شایعات دشمن باید واکسینه شد، تصریح کرد: القای این موضوع که زلزله اخیر از سوی آمریکا با اجرای هارپ به وجود آمده به خاطر انداختن ترس در دل مردم و بزرگ کردن آمریکاست که این مورد برای ایجاد اضطراب در بین مردم بود و به‌هیچ‌عنوان واقعیت نداشت.

وی بابیان اینکه فضای مجازی امروز به ابزاری برای ایجاد عملیات روانی دشمن علیه ایران اسلامی تبدیل‌شده است، گفت: شایعه‌پراکنی، ایجاد آشوب و تلاش برای ایجاد ناامنی توسط دشمنان ایران ازجمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و با پول عربستان سعودی است.

حاجی‌زاده بابیان اینکه دشمن به خاطر سیلی محکمی که از سپاه خورده در شبکه‌های اجتماعی به دنبال جوسازی و پخش شایعات علیه سپاه است، گفت: همه باید برای کمک به حوزه اقتصاد و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

وی بابیان اینکه امروز فضای مجازی محلی برای تخریب و اتهام‌افکنی علیه مسئولان خدمتگزار انقلاب اسلامی شده است، بیان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی ایجاد ناامیدی می‌کند و اگر متوجه نباشیم که چگونه با آن مقابله کنیم، عملیات روانی دشمن در این فضا به‌اندازه جنگ 8 ساله برای ملت ایران خطرناک است.

حاجی‌زاده بابیان اینکه نگاه به داخل و اجرای فرمایشات رهبری در این حوزه می‌تواند مشکلات را حل کند، تصریح کرد: وقتی‌که دشمن را دشمن ندانیم و به دنبال این باشیم که از آن‌سوی مرزها اقتصاد ما درست شود یعنی راه نفوذ برای صدمه زدن به اقتصاد را بازکرده و آسیب می‌بینیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل