بازدید 3660

فعالیت احزاب صرفا در حوزه سیاست نیست

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه شاید تغییرات صورت گرفته در جمنا مقدمه ای باشد برای فعالیت حزبی در کشور باشد، گفت: فعالیت احزاب صرفا در حوزه سیاست نیست و مسائل اجتماعی را دربر می گیرد.
کد خبر: ۷۷۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 31 January 2018

 

محسن کوهکن ریزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص فعالیت جمنا و تدوین سند فعالیت این جبهه بر اساس آسیب شناسی صورت گرفته، گفت: می توان اذعان کرد که تشکیل کارگروه های دولت، مجلس و شورا در ساختار جدید جمنا اقدام خوبی است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد جدید دیگر جمنا مبنی بر ایجاد مجالس مردمی، اظهارکرد: در هر تشکیلات و مجموعه ای اگر افراد دور هم جمع نشوند و خودشان را عقل کل بدانند و به عبارتی به دوست‌دارانشان در شهرستان ها و استانها بها دهند و استفاده کنند اقدام قابل و حزبی انجام داده اند.

وی ضمن تاکید بر اینکه تجربه نشان می دهد افرادی که در دولت فعالیت می کردند و اقدام به تشکل حزب داده اند دارای فراز و فرود زیادی می شوند، ادامه داد: اگر افراد معتمد در یک رفت و برگشت در جامعه فعالیت کنند حتما پایه تشکیل یک حزب را قرار می دهند و در این صورت می توان گفت که احزاب دولت ساخته کارایی‌شان را از دست می دهند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه شاید تغییرات صورت گرفته در جمنا مقدمه ای باشد برای فعالیت حزبی در کشور، تصریح کرد: وقتی مشکلات و مسائل در یک بدنه و به عبارتی به شکل مخروطی و تشکیلاتی انجام شود اقدام خوبی است و این مهم قبلا از جمله خلاء های جمنا محسوب میشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه جمنا برای تشکیل مجالس مردمی (محلی برای انتقادات و ...) و جذب آراء شناور یا خاکستری در جامعه، خاطرنشان کرد: نباید این موضوع به عنوان قشر خاکستری مطرح شود؛ در این بین نیز باید اذعان کرد که فعالیت احزاب صرفا در حوزه سیاست نیست و مسائل اجتماعی را دربر می گیرد لذا به نظرم کار خوبی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس