بازدید 21264
۳
فوتو نیوز «تابناک»؛

احمد توکلی: ما در انقلاب دنده عقب گرفتیم، دنده عقب بازگشت به اسلام/سردار جلالی: «پاول دورف» در کشور خودش به عنوان یک اغتشاشگر شناخته می شود

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۶۹۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 30 January 2018

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.
چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۳
درست میگن آقای توکلی اتفاقا من هم اعتقادم اینه که همه مون داریم نان شبه دار میخوریم چون همه داریم وامهای سوددار میگیریم همان ربای حرام در دین مبین اسلام.
فقط خوب حرف میزنید تا زمانی که پست دارید هیچی نمیگید و هیچ کاری نمیکنید همینکه پستتون رو از دست دادید منتقد میشید.
خیلی بد شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل