بازدید 4167
پیش بازی

امروز دیدار انتقامی برزیل و آلمان در آبادان!

کد خبر: ۷۶۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 30 January 2018

اولین فینالیست جام حذفی در دیداری جذاب، امروز در ورزشگاه قدیمی آبادان معرفی می شود و برزیلی های این تیم جنوبی مقابل شیوه سرمربی آلمانی قرار خواهند گرفت .

 به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و نفت آبادان فردا در دیدار سرنوشت ساز نیمه نهایی جام حذفی نمی خواهند فرصت قهرمانی در این جام را از دست بدهند. خونه به خونه بابل و استقلال خوزستان برگزارکننده دیگر دیدار نیمه نهایی حذفی خواهند بود و به همین دلیل است که برنده جدال آبادان خود را شانس اول قهرمانی در جام حذفی می داند.

قهرمانی در جام حذفی می تواند فصل استقلال را با موفقیت به پایان برساند، از طرفی آبادانی‌ها برای کسب اولین قهرمانی در فوتبال ایران لحظه شماری می کنند. استقلال هر چقدر در مراحل قبل از نظر قرعه شانس آورد در نیمه نهایی با سخت ترین قرعه روبرو شده است. استقلال موفق شد با شکست دادن سه حریف دسته اولی در مراحل قبلی جام حذفی، خود را به نیمه نهایی برساند. گل گهر سیرجان، نساجی قائمشهر و ایرانجوان بوشهر چندان رقبای سرسختی برای استقلال نبودند. بازی در آبادان اما کاملا متفاوت است.

امروز دیدار انتقامی برزیل و آلمان در آبادان!

صعود نفت به نیمه نهایی یک شاهکار بوده است. نفت آبادان در ابتدای جام حذفی عنوان کرد می خواهد از این رقابتها کناره گیری کند اما تصمیم خود را عوض کرد و در همان گام اول با حذف سپاهان در اصفهان نشان داد که می خواهد رقبا را غافلگیر کند.شاگردان کمالوند پس از شکست دادن داماش در یک چهارم نهایی در نیمه نهایی حریف پرسپولیس شدند. آبادانی ها موفق شدند با حذف پرسپولیس در ضربات پنالتی به یکی از مهم ترین پیروزی های فصل خود دست پیدا کنند.نفت با حذف سپاهان و پرسپولیس ثابت کرده که توان انجام هر کاری را دارد.

ملاقات سوم

 بازی امروز، سومین ملاقات دو تیم در این فصل است. ابتدا دو تیم در هفته اول لیگ برتر در آبادان به مصاف هم رفتند که استقلال با علیرضا منصوریان یک- صفر باخت و بحرانش شروع شد. استقلال اما در بازی برگشت بدجور از برزیلی‌های لیگ برتر انتقام گرفت و وینفرد شفر آلمانی چهار-صفر نفت را در هم کوبید. سومین مصاف دو تیم در آبادان است و بعید است این بازی مانند دیدار ماه گذشته دو تیم مسابقه آسانی برای استقلال باشد.

استقلال برای بازی امروز یک غایب دارد، مهدی قائدی بازیکن آسیب دیده آبی‌ها در تصادف ناگوار دیروز برای این بازی محروم هم بود. سرورچپاروف که کمی مصدوم شده بود آماده بازی است. در جمع نفتی ها هم حضور سوشا مکانی مقابل استقلال نکته جالب است. دروازه‌بان استقلال هم در این بازی مهدی رحمتی خواهد بود. دو تیم در بازی قبلی خود در لیگ با برد پرگل مقابل میهمانان خود برای حریف خط و نشان کشیدند.

پرسابقه- بی سابقه

این دوره هفدهمین حضور استقلال در نیمه نهایی جام حذفی است، این تیم در ۱۶حضور قبلی ۱۰مرتبه موفق به حضور در فینال و کسب شش قهرمانی شده است. استقلال پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی در فوتبال ایران  است. در مقابل نفت آبادان اولین حضورش در نیمه نهایی را تجربه می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار