بازدید 6707
۱
خبر

کاپیتان تیم ملی تا اطلاع ثانوی محروم شد

اینگونه رفتارها بارها از معروف سر زده اما با برخورد محکم و مناسبی از سوی کمیته انضباطی مواجه نشده است اما این بار به نظر می رسد فدراسیون والیبال با ریاست جدیدش می خواهد مقابل اینگونه بازیکن سالاری ها بایستد.
کد خبر: ۷۶۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 29 January 2018

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای اعلام کرد که سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز گذشته با شش دیدار در شهرهای تهران، کاشان، اردکان، آمل، گنبد و ارومیه پیگیری شد.

 دیدار تیم های خاتم اردکان و پیکان تهران در اردکان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر سه بر یک به سود خاتم به پایان رسید. بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به گزارش ناظر مسابقه پیکان تهران و خاتم اردکان، سعید معروف کاپیتان تیم پیکان به علت اهانت به داور مسابقه طبق بند 5-9 آئین نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات لیگ برتر محروم شد. گفتنی است اینگونه رفتارها بارها از معروف سر زده اما با برخورد محکم و مناسبی از سوی کمیته انضباطی مواجه نشده است اما این بار به نظر می رسد فدراسیون والیبال با ریاست جدیدش می خواهد مقابل اینگونه بازیکن سالاری ها بایستد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این معروف خیلی عصبیه!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار