بازدید 14000
۲
خبر

خونریزی داخلی و جراحی گردن قائدی بعدازتصادف درجاده بوشهر+عکس

عمل جراحی مهدی قائدی به پایان رسیده و شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن جوان از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شده است که بعد از عمل جراحی برای انجام مراقبت های بیشتر در بخش آی سی یو بستری است.
کد خبر: ۷۶۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 29 January 2018

ستاره جوان استقلال پس از سانحه واژگونی خودرو در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در بوشهر بستری است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی قائدی که بر اثر سانحه رانندگی به بیمارستان منتقل شده بود، پس از انجام عمل جراحی درحال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر بستری است. بازیکن جوان استقلال بعد از درخشش برابر پارس جنوبی و با توجه به محرومیت از دیدار با نفت آبادان برای رسیدگی به امور شخصی و آموزشی خود و جمع آوری مدارک برای خروج از کشور با اجازه کادرفنی به بوشهر سفر کرد. این سانحه نیمه شب دوشنبه در یکی از اتوبان های شهر بوشهر برای این بازیکن رخ داد و وسیله نقلیه این بازیکن با خارج شدن از جاده اصلی، واژگون شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با تایید این خبر اعلام کرد که واژگونی خودرو حوالی ساعت 1:30 بامداد رخ داده و دلیل این موضوع نیز سرعت زیاد وسیله نقلیه بوده است. در سانحه واژگونی خودرو به غیر از مهدی قائدی چهارسرنشین دیگر خودرو نیز دچار جراحات سطحی شدند که دو نفرشان بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شده‌اند . 

مهدی قائدی و یک سرنشین دیگر با حضور نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند و سپس خانواده این بازیکن در این بیمارستان حاضر شدند. عمل جراحی مهدی قائدی به پایان رسیده و شنیده ها حاکی از این است که این بازیکن جوان از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شده است که بعد از عمل جراحی برای انجام مراقبت های بیشتر در بخش آی سی یو بستری است. همچنین یکی دیگر از همراهان قائدی که در اتاق عمل جراحی حضور دارد، وضعیت وخیمی دارد اما سه نفر دیگر، مرخص شده اند.

خونریزی داخلی قائدی بعد از تصادف در جاده بوشهر+عکس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خداکنه هرچه سریعتر خوب بشه این جوون
این که ۱۶ سالش بود
چطوری گواهینامه گرفته بود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان