بازدید 4615
گزارش

شایعه عجیب دخالت فیفا در برکناری مدیرعامل سپاهان!

این نوشته ها که هیچ سندی برای اثبات آن ارایه نشده در صورت صحت هم نشان دهنده ارسال نامه استاندار اصفهان توسط برخی جریان های داخلی به فیفاست.
کد خبر: ۷۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 28 January 2018

در اصفهان شایعه شده است که فیفا به اتفاقات اخیر سپاهان و تغییرات مدیریتی و برکناری مدیرعامل ضعیف این تیم فوتبال در این باشگاه ورود کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برخی شنید‌ه‌ها حاکی است فیفا در نامه‌ای محرمانه به باشگاه سپاهان خواستار ارائه توضیح در خصوص تغییرات مدیریتی در راس باشگاه سپاهان شده است! این ادعا در حالی مطرح می شود که بعید است فدراسیون جهانی به مسایل داخلی یک باشگاه ورود کند.

برخی سایت های نزدیک به کارخانه فولاد مبارکه نوشته اند که از قبل هم پیش بینی می‌شد با دخالت نابجای مقامات سیاسی تبعات جدی برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد! این نوشته ها که هیچ سندی برای اثبات آن ارایه نشده در صورت صحت هم نشان دهنده ارسال نامه استاندار اصفهان توسط برخی جریان های داخلی به فیفاست. خصوصا اینکه این بار به طرز ناشیانه‌ای سند مذکور (که هنوز صحت آن مشخص نشده) به صورت رسانه‌ای منتشر شده است. به نظر می‌رسد پیگیری این موضوع توسط فیفا می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای فوتبال ایران آن هم در سال منتهی به جام جهانی داشته باشد.

شایعه عجیب دخالت فیفا در برکناری مدیرعامل سپاهان!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر