بازدید 7903
خبر

سجادی سرپرست کاروان ایران دربازی‌های آسیایی۲۰۱۸شد

صالحی امیری در دوره کوتاهی که در شهرداری تهران مسوولیت داشت، می خواست سجادی را به ریاست سازمان ورزش پایتخت منصوب کند که فرصت نشد و با انتقال به کمیته المپیک در نخستین فرصت این چهره سن وسال دار ورزش کشور را با پیشنهاد و حمایت خود به این سمت رسانید.
کد خبر: ۷۶۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 28 January 2018

نصرالله سجادی، معاون سابق وزیر ورزش به عنوان سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سید رضا صالحی‌امیری رئیس جدید کمیته ملی المپیک با صدور حکمی، سید نصرالله سجادی مدیر با تجربه و پیشکسوت عرصه ورزش قهرمانی را که چندین دوره پیشینه و تجربه سرپرستی کاروان های ورزش ایران در المپیک های تابستانی و آسیایی را در کرانامه دارد، به عنوان سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا منصوب کرد. 

گقتنی است صالحی امیری در دوره کوتاهی که در شهرداری تهران مسوولیت داشت، می خواست سجادی را به ریاست سازمان ورزش پایتخت منصوب کند که فرصت نشد و با انتقال به کمیته المپیک در نخستین فرصت این چهره سن وسال دار ورزش کشور را با پیشنهاد و حمایت خود به این سمت رسانید.

در حکم صادره آمده است:

جناب آقای دکتر سید نصرالله سجادی

نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و سوابق درخشان و موثر جنابعالی در مدیریت ورزش قهرمانی و سرپرستی کاروان های ورزشی ایران در ادوار مختلف بازیهای آسیایی و المپیک، بنا به پیشنهاد اینجانب و اجماع اعضای محترم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، بعنوان " سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا " منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در کمیته ملی المپیک و با تعامل سازنده و مثبت با وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیونهای ورزشی در انجام این مسئولیت مهم، ارزشمند و خطیر موفق و پیروز باشید. توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

سید رضا صالحی امیری
رئیس کمیته ملی المپیک

سجادی سرپرست کاروان ایران دربازی‌های آسیایی۲۰۱۸شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس