بازدید 16179
فوتو نیوز «تابناک»؛

وزیر ارتباطات: برای ورود به توئیتر از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم/محمدرضا باهنر: عامل اصلی اغتشاشات اخیر تریبون‌های رسمی بودند

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۶۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 27 January 2018

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.
چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۱
تریبونداران اینقدر گفتند که گرانی هست من چند ماه پیش رفتم صبح شروع کردم به قیمت گرفتن اجناس از مغازه سر کوچه ام . دوم اینقدر به روحانی گیر دادن که جوانان باورشان شد که تریبونها حرف ما را میزنند چرا ما اعتراض نکنیم در صورتی نمیدانستند که قضیه این هست که طیف اینها شکست خورده و در اصل موضوع سیاسی هست در تورم 45درصد دم پس نزدند
در مورد مطلب خودروسازی داخلی بایست گفت مادامی که خودروسازی کشور به بخش خصوصی واقعی واگذار نشود همین است انتظار کاهش آلودگی و تصادفات نبایست داشت
دلیل اصلی اعتراض مردم فقر و فساد و بیکاری و تبعیض و بی عدالتی است
مگه کیا پشتشونن؟
با هنر جان ... ای نا مهربان امید ما بر رحم خداوند است زین رو با تو کلامی نیست نمیدانی از جان این مردمان ای جان
دنیا رو هم اگر بمن بدن اصلا دوست ندارم جای هیچ یک از وزرا باشم خصوصا جهرمی چون دوستی با مردم از همه چی برام مهمتره
وقتی به اعتراضات مجوز نمیدن چرا میگن اعتراض قانونی و غیر قانونی؟؟؟ کلا مگه اعتراض قانونی بوده؟
خلیلی ها مدعی اند عامل اصلی تحرکات اخیر صداوسیماست اما نمی دانم چراکسی جرأت برخود با این رسانه را ندارد .حتی در قالب یک تذکرشفاهی ؟
جهرمی جان میدونستید، عذر بدتر از گناه چیه؟ همینه که فرمودید.
این خود وساز ها در واقع قاتل مردم هستند ،حجم عظیمی از خودروهای بی کیفیت رو تولید و روانه میکنند که باعث ترافیک و آلودگی شدید در همه شهرها شده
یعنی چی میگویید مافیای خودرو؟
مگر مملکت قانون ندارد؟
اگر شما زورتان نرسد مردم امیدشان به که باشد؟
این همه دفتر و دستک اگر حریف دو بنگاه اقتصادی که ظاهراً هدفشان تولید است ولی نتیجه کارشان چیز دیگری است، نشود پس به چه درد میخورد؟
والله که این حرف خیلی زور داشت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
اگر توانایی ندترند جایشان را به من بدهند تا نشان بدهم چگونه میشود.
وقتی همه با هم فامیلند و شریک دیگر چه امید به اصلاح
اونی که تایلند میره ادعای مسلمونی نداره
طلا عنصر اصلی اتمسفر جهنم برای حفظ آتش گوگردهاست
وقتی دولت برای خروج از کمپین نخریدن خودرو صفر وامهای ۲۵ میلیون تومانی میدهد آیا با اینگونه حمایتها میشود ‌آنرا اصلاح نمود؟ وقتی از وان قرضالحسنهٔ ازدواج با تقلب ۱۰٪ بهره میگیرند ،که بیستر از بهرهٔ وام خرید خودرو است خوب جوانان یک خودرو داخلی میخرند ،ونهایتا با مسافر کشی قسط آنرا پرداخت میکنند ،واز شر ازدواج هم خلاص میگردند؟
يعني ساخت كشتي طلا شرعا با وجود اين همه فقير درسته جناب نوروزي!!! اين چه قياس توجيهي هست!!
آن کسی که تایلند می رود ادعائی برای نماز روزه و امام ندارد، ولی کسی که این این کشتی را ساخته و می خواهد برای امام حسین تقدیم کند ، اول باید به فرموده ایشان برای یاری رساندن به مظلومان توجه کند.
این آقای باهنر مثل اینکه اصلا نمی داند در تلگرام چه می گذرد که تریبون های اصلی حمله کرده است. کافی است او را یک هفته عضو این کانال‌های معاند بکنی تا ببینیم باز از این حرفها می زند.
مردم از کسی که پولش را خرج سفر تایلند می کند توقعی ندارند اما کسی که خودش را مذهبی و قایل به اصول می داند، داستان متفاوتی دارد.
کشور اسلامی
جهرمی جان برای ما هم یدونه از اون اینترنت های بدون فیلتر بزار کنار!!! نکنه خون شماها رنگین تره!!! مگه شما خدمتگزار نیستین خب خدمت کنین دیگه !!! :)
کالایی که باعث خسارت مردم شود حرام است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل