بازدید 6226

پورشیب گربه سیاه ژاپنی را زد و فینالیست لیگ جهانی شد

این دهمین مبارزه پورشیب برابر آراگا بود که با دومین پیروزی وی همراه شد.در ۹ مبارزه قبلی ، هشت بار حریف ژاپنی پیروز شده بود و کاپیتان تیم ملی ایران مرداد ماه سال جاری در فینال بازی های جهانی لهستان به اولین پیروزی خود در برابر وی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۷۶۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 27 January 2018

سرگروه تیم ملی کاراته کشورمان با شکست همه رقبا از جمله گربه سیاه همیشگی خود راهی مبارزه نهایی رقابتهای لیگ جهانی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه این رقابتها که در پاریس جریان دارد، ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- کیلوگرم کار خود را برتری یک بر صفر مقابل « ابراهیما امبایا» از فرانسه آغاز کرد و سپس بعد از تساوی یک بر یک با «چون وو» از چین تایپه با قانون «سنشو» برنده شده و در ادامه هم ۴ بر صفر «ایوان وسیچ» از کرواسی را شکست داد.

 وی در مرحله یک جهارم نهایی «وگور آکتاش» از ترکیه را دو طلای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ اروپا را ۳ برصفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. پورشیب در این مرحله به مصاف «آراگا» کاراته کای عنوان دار ژاپنی ها رفت و با برتری مقابل او راهی مبارزه پایانی شد. این دهمین مبارزه پورشیب برابر آراگا بود که با دومین پیروزی وی همراه شد.در ۹ مبارزه قبلی ، هشت بار حریف ژاپنی پیروز شده بود و سرگروه تیم ملی کشورمان مرداد ماه سال جاری در فینال بازیهای جهانی لهستان به اولین پیروزی خود در برابر وی دست پیدا کرد.

 امیربهادر تدین، ابوالفضل شهرجردی، رزیتا علیپور، مهدی خدابخشی، کیوان بابان، احسان حیدری، علی فداکار، مهدی قراری زاده، مبینا کاویانی کاراته کاهای بودند که امروز با قبول شکست برابر رقبای خود از تاتامی خارج شدند.این دوره از مسابقات با حضور ۷۵۶ کاراته کا از ۸۱ کشور جهان در سالن «پیر دوکوبرتن» پاریس جریان دارد.

پورشیب گربه سیاه ژاپنی را زد و فینالیست لیگ جهانی شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار