بازدید 39225
از برخی راه‌های ورودی جنوبی کشور به صورت قاچاق؛

ورود محموله‌های ادکلن‌‌‌های محرک جنسی

بنا بر این گزارش، در بسته‌بندی‌های جدید این عطرهای محرک جنسی، از تصویر اندام نیم‌تنه زنانه با پوشش نیمه‌برهنه بهره‌ برده شده است.
کد خبر: ۷۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲ 12 December 2009
به گزارش خبرنگار «تابناک»، این محرک‌ها که از چند سال پیش به صورت محدود در لابلای برخی از کالاهای قاچاق یا تحت پوشش لوازم آرایشی ـ بهداشتی وارد کشور می‌شد، به تازگی در بسته‌بندی‌های جدید و با فرمول‌های قوی‌تر، از راه مرزهای جنوبی وارد کشور شده است.

بنا بر این گزارش، در بسته‌بندی‌های جدید این عطرهای محرک جنسی، از تصویر اندام نیم‌تنه زنانه با پوشش نیمه‌برهنه بهره‌ برده شده است.

این گزارش می‌افزاید: چندی پیش در آبادان، یک محموله از این محرک‌های جنسی از یک مغازه لوکس‌فروشی به دست آمده است.

همچنین در چند ماه اخیر، سایت‌های عجیب و غریب فرهنگی که به عنوان سایت‌های دوست‌یابی، فروش فیلم، نمایش تصویرهای هنرپیشه‌های روز دنیا و ایران و فروش اجناس از راه پستی در فضای مجازی کشور، فعالیت می‌کنند، به تبلیغ این محرک‌های جنسی پرداخته‌اند.

یک مقام مسئول در استان خوزستان به خبرنگار ما گفت: این ادکلن‌ها با اهداف ویژه و برای اشاعه فساد و فحشا وارد کشور می‌شود.

وی با ابراز تعجب از تبلیغات برای این محرک‌های جنسی در فضای مجازی کشور در این باره، به مسئولان رده بالای کشور هشدار داد.

یادآور می‌شود، محرک‌های جنسی، قیمت‌های گوناگونی داشته و تا صد و هفتاد و پنج هزار تومان نیز در برخی مبادی به فروش رفته است.

از سوی دیگر، ورود عطرها و ادکلن‌های تقلبی که در امارات متحد عربی متحده پر شده‌اند، روند رو به رشدی به کشور داشته که در این زمینه، تاکنون کاری انجام نشده است و این عطرهای تقلبی به بهای گزاف در بازار کشور فروخته می‌شوند.

این گزارش می‌افزاید: به تازگی ورود رژ لب‌های آغشته به چربی خوک به کشور نیز افزایش داشته و این در حالی است که در چند سال گذشته، برخی شرکت‌های اتریشی و سوئیسی، شکلات‌هایی با ژله‌ خوک وارد کشور کرده‌اند.

گفتنی است، بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین شکلات و شیرینی، یکی از بازارهای بدون نظارت کشور است که در سال‌های اخیر با شدت یافتن پدیده قاچاق این کالاها، انواع و اقسام آنها را می‌توان در گوشه و کنار کشور به ویژه در مبادی جنوبی به وفور دید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
داروخانه هم داره که , پوستر بزرگ فارسی و نام نماینده و وارد کننده و ..
فکر نکنم کالای غیرمجازی باشه. حالا شاید اینها قاچاق بوده ..
در همه دنیا این داروها و روشها مورد استفاده است
متاسفم برای شما تابناک ها با این فکر غنچه تان که معلوم نیست کی شکوفا خواهد شد...حالا چون اسمش محرک جنسی است باید علاقه مندان از بوی خوش آن محروم شوند...اصلا شاید یک زوج جوان به آن احتیاج داشته باشند وچه بسا چند صدم درصدی باعث کاهش طلاقها با دلایل جنسی شود...چون دوستت دارم نفرین ات نمی کنم ولی ایکاش همه ما فکاری شکوفا داشتیم و این عینکهای بدبینی زودتر می شکست
ای شیطون. تو از کجا میدونی؟
تازه دنیا را آب برده و شمارا خواب...اینها سالهاست که میهمان جامعه ما شده اند واین حس تیتر پروری خبری شما دیر به ان رسیده است
بنده بعنوان کارشناس عطر و اسانس ونماینده یک شرکت فرانسوی به اطلاع هموطنان عزیز میرسانم تبلیغات گسترده فروشگاههای اینترنتی در مورد عطر های محرک جنسی فاقد اعتبار و پشتوانه بوده و هیچ کارخانه ای در تولید آن چنین ادعایی نکرده است. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که اصولا عطر ها ،محرک اعصاب بویایی هستند و عطری که اعصاب بویایی را تحریک نکند ، اصولا بو و رایحه ای ندارد .لذا عطر هایی از قبیل 212 مثل همه عطر های دیگر عمل میکنند و ویژگی خاصی ندارند.
شما دیگه کی هستین بابا!
خوب آقاجون اینا می تونه در راه کاملا شرعی برای روابط زناشوئی استفاده بشه !
بابا بازار پر است از این اشغالها.هیچ نظارتی هم بر انها وجود نداره.چون به وسیله از ما بهتران وارد میشه
ببین دنیا داره کجا می ره، شما داری به چی فکر می کنی!!! همین طوری فکر کنین که عقب مونده تر هم بشیم!!! چربی خوک رو رژ لب شد مسئله ملی !!! مردم دنیا مسئله ملی شون پیدا کردن جایگزین انرژی یه !!!
حالا ایرادش چیه ؟ ایراد عکس روشه؟
30 ساله داریم به همه دنیا فحش میدیم ، مرگ بر این مرگ بر اون. نتیجش علاوه بر تحریم ، تمرکز تمام دشمنیها روی کشور ما و این ملت بیچاره.انواع و اقسام فیلم های مبتذل ، مشروب ، مواد مخدر مصنوعی و هزار کوفت و زهرمار دیگه. کاش دست از قحش دادن بر میداشتیم تا دست از سرمون ورمی داشتن
اين ادکلن ها باعث اشاعه فحشا ميشه يا طرح ازدواح موقت!!!
ضمن تشکر اینجانب هفته گذشته رفتم سوپرمارکت هایپر استار و در آنجا یک نوع شکلات کره ای (شرکت اریون) حراج کرده بود و پس از خرید و مطالعه روی جلد آن متوجه شدم که داخل آن ژله گاوی وجود دارد که مجبور به مرجوع کردن آن شدم با توجه به اینکه این نوع شکلات تولید کشور غیر اسلامی است و ژله هم از پودر استخوان تهیه می شود .لطفا این مورد را هم بررسی فرمائید
بابا الان چند ماهه که اکثر فروشگاههای اینترنتی دارن کلی تبیلغ می کنن. شما تازه متوجه شدین؟
چرا برادران عزيز از راه قانوني وارد نمي كنند تا دست اجانب از اين كشور كوتاه شود؟
من نمی دونم چرا این مسوولین زحمتکش هر اتفاقی رو 4 5 سال بعد می فهمن !!
اولا خیلی وقته که تو اینترنت ( وبلاگ های فارسی ) عطر های محرک جنسی تبلیغ میشه و بنابراین ، این اولین محموله اش نیست که شما عزیزان متوجه شده اید ، دوما همان مشک که از آهو گرفته می شود و در درست کردن عطر از آن استفاده می شود خودش محرک جنسی است !!!!!! لطفا اگر برایتان مقدور هست تحقیق کنید که ترکیبات این عطر چیست که محرک است یا اینکه فقط یک کلک اسمی تجاری است ؟
از اخبارهای شما کمال تشکر را دارم
بیشتر راجع این ادکلن اطلاعات بدین.
البته اظهار نگرانی از اینکه مردم پولشان را خرج هر مزخرفی که تبلیغ میشود میکنند، وظیفه انسانی و رسانه ای شماست. ولی اگر نگران ازدیاد فساد به وسیله این نوع محصولات هستید، اعلام میکنم که نگران نباشید، اثر این محصولات نهایتآ به اندازه دمپائیهای بلند کننده قد و لباسهایی که چندین خاصیت(بعضآ ضد هم) دارند، میباشد.
با توجه به لذت جویی غیرعادی انسانها و ازادی ارائه چنین اجناسی در اکثر نقاط دنیا، اگر چنین خاصیتهایی واقعی بود باید مشتریان زیادی در کشور های غربی داشته باشد و حتی در داروخانه ها فروحته شود.
با توجه به اینکه چنین محصولاتی تابحال از سوی هیچ سازمان حمایت از مصرف کننده ای در المان تائید نشده، با اطمینان به هموطنان عزیز میگویم که پولشان را دور نریزند. بارها دیده ام که طی برنامه های مستند تلویزیونی اجناسی را که در جامعه بشدت تبلیغ میشود مورد بررسی قرار داده و ناکار امدی ان کالاها( کمربندهای لاغری، محصولات دارویی و غذایی چاق و لاغرکننده و .......)
را با تستهای طولانی مدت و تحت نظر کارشناسان ثابت میکنند. همیشه هم هستند کسانی که علیرغم این مسائل پول خود را دور میریزند که فقط میتوان ابراز تاسف کرد.
ولی اجازه میخواهم در این فرصت گله ای از تلویزیونهای ایرانی خارج از ایران مطرح کنم.
در کشورهای مختلف قوانین مختلفی برای کنترل برنامه های تلویزیونهای خصوصی وجود دارد. نمیدانم قوانین اعمال شونده در امریکا چگونه است، ولی ارائه و تبلغ اجناس با توجه به دیدن و شنیده شدن توسط گروههای مختلف سنی باید کنترل بشود ولی تلویزیونهای ایرانی در این مورد با اهمال رفتار میکنند. من با وجود دسترسی به صدها برنامه تلویزیونی هنوز ندیده ام در جایی که اجناس مخصوصی در طول روز و حتی ساعت اولیه شب تبلیغ شود. با این توضیح که برنامه ها در بعضی کشورها در نیمه های شب نیز به ابتزال بعضی از کشورهای دیگر نیست. در این بازار باعث ابروریزی است که عده ای از هموطنان ، لابد بخاطر یک مشت دلار هیچ مرزی را قائل نبوده و بدون توجه به تکرار برنامه هایشان و بازدید انها در ساعات روز و دیده شدن از سوی گروههای سنی مختلف، اقدام به تبلیغ کالاهایی را میکنند که نه فقط ایرانیانی که در خارج از ایران هستند، بلکه شخصآ شاهد بوده ام که کسانی حتی از دینها و حوزه های فرهنگی مختلف، از نمایش این کالاها ابراز تنفر و تاسف کرده اند. البته به انها نیز قول میدهم که این اعمال مطمئنآ به ضرررشان خواهد بود و ایرانی و فارس زبانی که من میشناسم بزودی دیدن این کانالها را برای خود و خانواده اش تحریم خواهد کرد.
با تشکر
شما لطفاً موارد نظارتی را اعلام کنید. راحت تر و محدودتر است.
از نظر متوليان امور و دست اندركاران
اينگونه اتفاقات بد نيست .تازه ذهن جوانان را از مسائل سياسي به مشكلات جنسي متمايل ميكند.و انرژي آنها را هدر ميدهد .در ضمن با ظاهر آزادي خواهي و سعه ي صدر عوام فريبي هم ميكنند .بايد ديد چه كساني
قدرت اصلي را در صادرات و واردات دارند.
بايد ديد رسانه ي شما پيام من را منعكس ميكند يا نه .
بی خیال بابا کار ما از این حرفا گذشته!
شما جدی فکر میکنید این ادکلن ها اثر داره ؟! واقعا که !!!!
اینم جریان پشه اسپانیایی هست !!!
لطفا سیر و پیاز رو هم نظارت کنید چون ثابت شده قوای جنسی رو افزایش میدن !
همچنین عسل و زعفران و گردو
تصور می کنم این عطر میتواند برای برخی زوجین مناسب باشد و یا با نظارت مشاور خانواده و یا پزشک تجویز شود. مهم نوع بهره گیری و استفاده و هدف استفاده است. در هر صورت نظارت لازم است.
سلام
به خدا آمريكا و اسرائيل در برابر ما عددي نيستند آنچه براي مملكت ما مخرب است همانا فساد و فحشا است مي توانيد اين مهم را از تاريخ حمله مغولها دريابيد
بابا جان برخی از این ادکلن ها برای تحریک همسر است اخر چه اشکالی دارد. از خوردن قرص های پر عارضه که بهتر است. چرا همه چیز را سیاه می بینید. بی بندوبار ها بدون این ابزار هم تحریک شده هستند.
پس وزارت بهداشت چکار میکنه؟ آنفولانزارو مهار میکنه؟
این یک کالا ی تقلبی است و هیچ جای دنیا جز ایران نیست.لطفا اطلاع رسانی کنید تا مردم بیخود پولشونو دور نریزن!
ببخشید پاستیل با گوشت خوک هم در بازار هست
خیلی عقبید
بروید توی همین ناصرخسرو کلیو کلیو از این ادوکلن وجود داره تازه جلوی چشم شما نه پنهان
كاري ندارم به اينكه قاچاق بده، اين اجناس هم اصل و ريشه مشخصي ندارند و ممكنه براي بدن مضر باشند. اما اينكه شما بگيد چون محرك جنسي هستند،‌پس بدند، اين به نظرم غلطه. اولا اين عطرها اينطوري نيست كه شما توي خيابون بوش رو بشنوي و مشكل برات پيش بياد! ثانيا اگر بخواهيم هر چيزي كه محرك جنسي هست رو جمع كنيم، اين همه قرص سيلدنافيل و كلي موارد ديگه توي داروخانه ها رو هم بايد جمع كرد. اتفاقا بسيار هم خوبه، به خصوص براي زوج هايي كه مشكلات جنسي دارند و به همين دليل حتي كارشون ممكنه به طلاق بكشه!
اینطور که نوشتین یعنی اگه همسران از اون استفاده کنند فحشا را اشاعه داده اند؟
در اسلام " امر به معروف و نهی ار منکر " با هم به عنوان یکی از فروع دین می باشد . فقط در کشور ما به وجه "
نهی از منکر " آن توجه ویژه ای شده است و همیشه با گفتن جملاتی همچون " نباید بروید ، نباید بخورید ، نباید ببینید ، .... " به اصطلاح یک واجب دینی را انجام داده ایم . اما دریغا که این واجب یک بعد دیگر هم دارد . در دین ما اگر جائی بحث نهی از " زنا" آمده در کنار آن بحث تشویق به امر ازدواج هم هست . لطفا آقایانی که فقط می گویند نکنید و نخورید و نپوشید ، بفرمایند کدام کارخانه تولید ادکلن و عطر براساس اصول ملی و دینی ما ساخته اید که جوانان تشویق به استفاده از محصولات آنها شوند ؟ از آقایان و خانم ها در مورد 10 مارک برتر محصولات آرایشی و بهداشتی که در مغازه ها وجود دارد ، سوال کنید ، شاید حداکثر یک نام داخلی را نام ببرنند . آن هم شاید !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها