بازدید 2204

ایجاد سامانه جامع گزینش در دانشگاه آزاد

کد خبر: ۷۶۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 27 January 2018

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد گفت: سامانه جامع گزینش به منظور تسهیل در پاسخ گویی به متقاضیان فردی و سازمانی ایجاد می‌شود.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا مرادی مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در دومین نشست مدیران و مسئولان دفاتر گزینش واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های دانشگاه از جمله نهاد رهبری، تشکل‌های ارزشی، بسیج در راستای گزینش صحیح و شناسایی افرادی مومن و انقلابی امری مهم و موثر است.

وی گزینش را مسئولیت و رسالتی سنگین دانست و خاطرنشان کرد: عوامل گزینش در دانشگاه‌ها با انتخابی صحیح و جذب افراد توانمند و متعهد می‌توانند مدیرانی فرهنگ‌ساز در سطح جامعه و دانشگاه باشند.

مردانی به پیشران بودن دانشگاه‌ها در توسعه همه جانبه جوامع بشری اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سال‌های آغازین انقلاب با چشم‌اندازی روشن و با هدف تربیت افرادی عالم و در عین حال متعهد و معتقد تاسیس شد و اینک به عنوان بخشی تاثیرگذار در آموزش عالی کشور، نقش آفرینی می‌کند.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دوره جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان مصمم هستند تا با دقت نظر بیشتر و گزینش صحیح و مبتنی بر بازخوانی فرمان 6 ماده‌ای رهبر کبیر انقلاب اسلامی در 15 دی ماه 61 و نیز منویات مقام معظم رهبری و توجه به شاخص‌های دینی و انقلابی و پرهیز از سلیقه‌، دانشگاه آزاد اسلامی را دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی مبدل سازند.

وی اصفهان را پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت دانست و گفت: این استان با پرورش شهدای شاخصی از جمله شهیدان خرازی، کاظمی، حججی نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های انقلاب ایفا کرده است.

مردانی اصلاح و بهبود رویکردها و جهت‌گیری اساسی در ماهیت مراحل گزینش را در رفع دغدغه و در راستای اعتمادسازی و پرهیز از ورود به حریم خصوصی افراد مهم دانست و افزود: در اداره کل گزینش دانشگاه در حال باز مهندسی فرآیندها و نظام‌های اداری با تکیه بر قوانین و به منظور کاهش بروکراسی اداری، دقت و کیفیت بخشی در مراحل بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد هستیم.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واگذاری اختیارات اجرایی به دفاتر گزینش استانی و تمرکز بر هدایت، سیاست‌گذاری و نظارت بر عملکرد دفاتر استانی را از سیاست‌های جدید این دفتر اعلام کرد و گفت: تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و مکانیزاسیون اداری به منظور چابک‌سازی ساختاری و ایجاد سامانه جامع گزینش در دانشگاه آزاد اسلامی را جهت تسهیل پاسخ‌گویی به متقاضیان فردی و سازمانی، برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل