بازدید 3522

پرسپولیس چگونه پیکان را چپ کرد؟

کد خبر: ۷۶۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 27 January 2018

با رفع نقاط ضعف هفته گذشته، برانکو موفق شد تیمش را به مسیر پیروزی بازگرداند. پرسپولیس که در هفته های گذشته اسیر تاکتیک های تدافعی تیمهای مقابل شده و نتوانسته بود نمایش خوبی ارائه دهد، در این دیدار با تاکتیک مناسب برانکو، مقابل تیم سختکوش پیکان، استراتژی مناسبی را اتخاذ کرده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، مهمترین ضعف سرخپوشان مقابل رقیبان، مدافعان کناری ساکن و عدم شوتزنی بازیکنان بود که در این دیدار رفع شد و با برطرف شدن این نقایص، تیم تحت هدایت برانکو موفق شد نمایش مناسبی ارائه دهد.حضور همیشگی صادق محرمی در کار های هجومی و نفوذ های بسیار خوب پدیده فصل گذشته سرخپوشان، خیلی زود مثمر ثمر واقع شده و بر روی ارسال این بازیکن، گادوین منشا موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند. پس از این گل، حرکت پرسپولیس از جناح راست ادامه یافت تا روی یک پرتاب بلند از سوی ماهینی و ضربه دقیق علیپور، گل دوم پرسپولیس نیز به دست بیاید.

در ادامه کار با اصرار بازیکنان پرسپولیس به شوتزنی از پشت محوطه جریمه، شاگردان برانکو بار ها صاحب موقعیت هایی برای بازکردن دروازه رحمان احمدی شدند ولی این امر تحقق نیافت. در ادامه بازی و در دقایق پایانی نیز، حرکت بسیار خوب علیپور بر روی پاس احمد نوراللهی از جناح راست، منجر به گل سوم و الهام بخش پیروزی سرخپوشان گشت تا برانکو اینگونه با برطرف کردن نقطه ضعف هفته های گذشته ترکیبش، شادی را برای هواداران این تیم به ارمغان آورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار