بازدید 5885
گزارش بازی

زلزله سه ریشتری پرسپولیس درقلعه حسن خان/انتقام برانکوازجلالی

علی علیپور با ثبت دوگل در این بازی توانست سهم بزرگی از سه امتیاز ارزشمند تیمش به خود اختصاص دهد. مهاجمی که با این دبل دیدنی اکنون با چهارده گل زده شانس مسلم آقای گلی است.
کد خبر: ۷۶۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 26 January 2018

پرسپولیس در ادامه پیروزی و نتایج موفق خارج از خانه خود این بار پیکان را قربانی خود کرد و توانست شاگردان مجید جلالی را با سه گل شکست دهد. قرمزها اکنون با کسب 48امتیاز شانس زیادی برای تکرار قهرمانی خود دارند و پیکان نیز با توجه به هشتمین بازی بدون پیروزی از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی در این دیدار که در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد، نتوانست رویای دبل مقابل برانکو ایوانکوویچ را تحقق بخشد و نهمین بازی بدون پیروزی خود را نیز در لیگ پشت سر گذاشت. آنها که آخرین باخت پرسپولیس را در لیگ رقم زده بودند، امیدوار بودند بتوانند این نتیجه را در زمین خانگی خود نیز تکرار کنند اما اسیر عملکرد تاکتیکی پرسپولیس شدند تا شکست تلخی را پشت سر بگذارند.

زلزله سه ریشتری پرسپولیس درقلعه حسن خان/انتقام برانکوازجلالی

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی (پوریا آریاکیا - 73)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی (شاهین ثاقبی - 57) و مرتضی آقاخان (کنت ایکه چوکو - 20).

سرمربی:مجیدجلالی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان (بشار رسن - 75)، سیامک نعمتی (احمد نوراللهی - 73)، علی علیپور (شایان مصلح - 90) و گادوین منشا.

سرمربی:برانکوایوانکوویچ

علی علیپور با ثبت دوگل در این بازی توانست سهم بزرگی از سه امتیاز ارزشمند تیمش به خود اختصاص دهد. مهاجمی که با این دبل دیدنی اکنون با چهارده گل زده شانس مسلم آقای گلی است. علیپور که از همان ابتدای بازی با حرکات انفجاری خود مدافعان پیکان را به دردسر انداخته بود به خوبی ضعف رحمان احمدی را دید و با ضربات خود به گوشه ها و دور از دسترس این گلر سن وسال دار، یک برد شیرین در استادیوم شهدای قدس به نام پرسپولیس کرد.

شرح گل‌ها

پیکان 0 پرسپولیس 1: دقیقه 9، گادوین منشا: پاس صادق محرمی برای منشا داخل محوطه جریمه این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا منشا پس از کنترل توپ و یک چرخش سریع‌، توپ را به تور دروازه پیکان بچسباند.

 پیکان 0 پرسپولیس 2: دقیقه 13، علی علیپور:پرتاب بلند حسین ماهینی روی اوت دستی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده، باعث شد توپ به علی علیپور برسد و این بازیکن با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

 پیکان 1 پرسپولیس 2: دقیقه 58، مهدی شیری: روی یک ضربه ایستگاهی از گوشه نزدیک به کرنر، مهدی شیری با ضربه زمینی خود بیرانوند را تسلیم کرد.

 پیکان 1 پرسپولیس 3: ( دقیقه 84، علی علیپور): روی یک ضدحمله نوراللهی پاس فوق العاده ای برای علیپور مهیا کرد و این بازیکن که صادقی را پیش روی خود می دید با چند حرکت فریبنده و در نهایت ضربه زمینی رحمان احمدی را بار دیگر تسلیم کرد.

انتقام در شهر قدس با دبل علیپور/ شاگردان برانکو همچنان دست‌نیافتنی‌ هستند

دقیقه 2: گادوین منشا با ارسالی سیامک نعمتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان پیکان موفق به دفع توپ شدند.

 

دقیقه 36: فراز امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: تعادل کنت به دنبال ارسال امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس به‌هم خورد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و بیرانوند در ادامه صاحب توپ شد.

دقیقه 44: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که رحمان احمدی موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه 1+45: پاسکاری منشا و سیامک نعمتی در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای نعمتی شد، اما رحمان احمدی این حمله پرسپولیسی‌ها را خنثی کرد.

دقیقه 50: علی علیپور با حرکت داخل محوطه جریمه و پاس رو به بیرون به منشا این بازیکن را صاحب موقعیت گلزنی کرد که ضربه اول او را رحمان احمدی دفع کرد و ضربه دوم منشا هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 59: مهدی شیری ضربه ایستگاهی پیکانی‌ها از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را روی دروازه ارسال کرد که با تعلل مدافعان پرسپولیس و علیرضا بیرانوند، توپ بدون برخورد به کسی مستقیم وارد دروازه شد.

دقیقه 66: علی علیپور از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که رحمان احمدی توپ او را در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه 83: علی علیپور پس از ورود به محوطه جریمه پیکان با ضربه‌ای آرام و زمینی دروازه رحمان احمدی را باز کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر