بازدید 4963
گزارش بازی

استقلال،پارس۱۰نفره را به چهارمیخ کشید/ادامه عقبگرد تیم تارتار

استقلال بعد از سه مساوی متوالی به پیروزی رسید و بازی زیبایی را هم به نمایش گذاشت البته پارس جنوبی از دقیقه ۲۱ با اخراج سیف اللهی ۱۰ نفره شد و پنالتی دقایق نخست دیدار هم بحث برانگیز بود. سوژه مهم دیگر این دیدار درخشش دوباره قربانی و آشتی اش با سکوها با زدن دوگل زیبا بود
کد خبر: ۷۶۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 25 January 2018

استقلال با پنالتی زودهنگام و بحث برانگیزی که کرمانشاهی داور مسابقه روی قائدی تندوتیز اعلام کرد، خیلی زود موتور گلزنی اش را روشن کرد و در ادامه پارس جنوبی جم شگفتی ساز لیگ هفدهم را به توپ بست تا با پیروزی پرگل چهارگله طلسم سه هفته ای نبردن ر ابشکند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال با ارایه یک بازی هجومی و زیبا ۴ بر صفر مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید تا آبی پوشان هشتمین برد فصل خود را به دست بیاورند و ۳۲ امتیازی شوند و در همان رده ششم باقی بمانند. شفر با این نتیجه انتقام شکست ۲ بر صفر در دور رفت را از شاگردان مهدی تارتار گرفت.سوژه مهم دیگر این دیدار درخشش دوباره قربانی و آشتی اش با سکوها با زدن دوگل زیبا بود. همچنین معمای دروازه استقلال با مهار پنالتی و کلین شیتی که رحمتی انجام داد، بیشتر گره خورد.

استقلال،پارس۱۰نفره را به چهارمیخ کشید/ادامه عقبگرد تیم تارتار

پارس جنوبی که در نیم فصل اول به عنوان شگفتی ساز لیگ لقب گرفت در نیم فصل دوم هنوز بردی نداشته و از ۶ بازی دور برگشت دو باخت و ۴ مساوی تجربه کرده است. استقلال هم بعد از سه مساوی متوالی به پیروزی رسید و بازی زیبایی را هم به نمایش گذاشت البته پارس جنوبی از دقیقه ۲۱ با اخراج سیف اللهی ۱۰ نفره شد.پارس جنوبی که مدت ها در رده دوم جدول لیگ بود و حتی مزه صدرنشینی را هم در این لیگ چشید به رتبه چهارم سقوط کرد.

 کارت زرد: روح الله سیف اللهی و علی دشتی از پارس جنوبی و علی قربانی و امید نورافکن از استقلال/کارت قرمز: سیف اللهی از پارس جنوبی(21)

گل: جباروف(5) پنالتی و بهنام برزای (31) علی قربانی(47) و ( 64)

ترکیب استقلال:سید مهدی رحمتى، سید مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن( 58- میلاد زکی پور)، على قربانى، مهدی قائدى( 79- فرشید اسماعیلی)، بهنام برزاى، امید ابراهیمى، سرور جباروف( 38- فرشید باقری) و داریوش شجاعیان

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب پارس جنوبی:محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، وحید حمدی نژاد( 70- شهرام گودرزی)، فرشاد محمدی مهر، میثم نقی زاده، حسین پورامینی( 84- مهدی زبیدی) ، علی دشتی، روح الله سیف اللهی، احسان تاییدی( 54- امید سینک) و ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار

 شرح گل‌ها

 1-0 (استقلال): سرور چپاروف در دقیقه 5 ضربه پنالتی اش را وارد دروازه پارس جم کرد تا استقلال خیلی زود از حریفش جلو بیفتد.

 2-0 (استقلال): دقیقه 30 علی قربانی پاس شجاعیان را رها کرد تا توپ به برزای برسد و این بازیکن گل اول خود را برای استقلال در اولین حضور در ترکیب اصلی تیمش را به ثمر رساند.

3-0 (استقلال): پاس فوق العاده وریا با بیرون پا به قائدی رسید و پاس کات بک او به قربانی رسید تا این بازیکن دروازه پارس جم را در دقیقه 47 برای بار سوم باز کند.

4-0 (استقلال) : پاس کات بک وریا غفوری با ضربه زیبای قربانی همراه شد و گل چهارم استقلال به ثمر رسید.

استقلال،پارس۱۰نفره را به چهارمیخ کشید/ادامه عقبگرد تیم تارتار

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار