بازدید 4677

توضیح وزیرکشور درمورد برخورد قضایی با آقازاده‌ها

وزیر کشور با تاکید بر گله‌مندی خود از رسانه‌ها گفت: سه روز قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی به خصوص مسئولین دچار خطا شد باید قوه قضاییه با آنها برخورد کند اما بعداز آن یک رسانه اعلام کرد که رحمانی گفته با بچه‌های مسئولان برخورد کنید انگار همه مشکل دارند این امانت‌داری نیست.
کد خبر: ۷۶۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 24 January 2018

وزیر کشور با تاکید بر گله‌مندی خود از رسانه‌ها گفت: سه روز قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی به خصوص مسئولین دچار خطا شد باید قوه قضاییه با آنها برخورد کند اما بعداز آن یک رسانه اعلام کرد که رحمانی گفته با بچه‌های مسئولان برخورد کنید انگار همه مشکل دارند این امانت‌داری نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمانی‌فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر استان تهران در جمع خبرنگاران به سوالات پاسخ داد.

وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اظهارات شهردار تهران درباره تخلفات مالی و هزینه‌های فاقد سند در دوره گذشته مدیریت شهری گفت: من این مساله را کلی می‌گویم و شهرداری را هم شامل می‌شود اما از شما می‌خواهم حرف‌های من را دقیق پوشش دهید. چراکه من از رسانه‌ها گله‌مند هستم که حرف‌های مرا را تقطیع می‌کنند و بعد تحریف شده و این اطلاع غلط به مردم می‌رسد.

رحمانی‌فضلی با تاکید بر گله‌مندی خود از رسانه‌ها افزود: سه روز قبل در جلسه‌ای گفتم اگر فرزند هر کسی به خصوص مسئولین دچار خطا شد باید قوه قضاییه با آنها برخورد کند اما بعداز آن یک رسانه اعلام کرد که رحمانی گفته با بچه‌های مسئولان برخورد کنید انگار همه مشکل دارند این امانت‌داری نیست. شما باید دقیق باشید. من خودم ده سال کار رسانه کردم و باید همه حرف‌های من را درست بنویسید تا فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وزیر کشور در ادامه در خصوص اظهارات نجفی گفت: در مورد ادعایی که آقای نجفی کرد من به خودشان هم عرض کردم که طرح این مسائل در فضای عمومی کشور از طرف هر کسی باشد خدشه به آبروی دیگران وارد کرده و افکار عمومی را دچار تشویش و نگرانی کرده و داوری غلط ایجاد می‌کند. این یک گناه نابخشودنی است هر کسی که این کار را انجام دهد فرقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: این به معنای عدم برخورد با تخلف نیست هرکسی به هر میزانی که تخلف کرده باشد باید در حد تخلف به اشد مجازات محکوم شود اما این امر نیازمند کار حقوقی، قضایی و پیگیری است و بعد از پیگیری باید اعلام شود اما اعلام چنین چیزی را بدون رسیدگی قضایی نباید در قالب گزارش عمومی ارائه کرد و هر کسی که فکر می کند این کار خوبی است فردا برای خودش انجام دهد.

رحمانی فضلی درباره جمع‌بندی جلسه امروز هم گفت: با توجه به اهمیتی که این موضوع در تهران دارد جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مختلف در این خصوص برگزار شد تا هر کدام عملکرد و ظرفیت خود را برای ما تشریح کنند. همچنین تقاضاهایشان را در این جلسه عنوان کنند تا توسط ما بررسی شود.

وزیر کشور با بیان اینکه در این جلسه روی سه محور بررسی‌ها صورت گرفت ادامه داد: محور اول مربوط به پیشگیری بود و در بحث پیشگیری با توجه به اهمیت آن مقرر شد از ظرفیت مردم و سازماندهی نهادها و NGO ها و خیریه‌ها بیشتر استفاده کنیم. همچنین مصوب شد که تعداد ثمن‌ها در تهران افزایش یابد و با توانمندسازی بیشتر با آنها کار کنیم .

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل