بازدید 3217

پاتک پلیس به هروئین‌فروش‌ها در شرق تهران

کد خبر: ۷۶۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 24 January 2018

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده شرق تهران گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان 130 کیلوگرم هروئین کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد بخشنده اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره پرونده و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند حرفه‌ای توزیع هروئین در شرق پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تحقیقات گسترده پلیسی ادامه یافت تا اینکه ظهر روز 26 دی‌ماه مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب طی انجام تحقیقات فنی و بررسی‌های انجام‌گرفته موفق به شناسایی دو قاچاقچی به نام‌های «م» و «الف» شدند و با انجام چندین نوبت مراقبت پلیسی دریافتند متهمان اعضای یک باند گسترده و حرفه‌ای هستند که اقدام به تهیه و فروش مواد مخدر از نوع هروئین به‌صورت عمده می‌کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد: با تجمیع اطلاعات به‌دست‌آمده مأموران اقدامات گسترده اطلاعاتی خود را از سرگرفتند تا اینکه موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده سه‌راه افسریه شناسایی کنند.

بخشنده اظهار داشت: با شناسایی محل فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب به مقام قضایی اعلام و دستور بازداشت متهمان صادر شد که در ادامه مأموران محل مذکور را زیر نظر گرفتند و پس از اطمینان از وجود مواد مخدر در محل با هماهنگی‌های صورت‌گرفته ضمن رعایت موازین شرعی - قانونی و حقوق شهروندی وارد منزل شده و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق شدند 130 کیلوگرم هروئین، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات دو خودرو نیز توقیف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف‌شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: تحقیق از متهمان برای دستگیری دیگر مرتبطان پرونده کماکان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها